Friends-with-benefits: yes or no?

Als je het echt wil, gewoon doen. Mensen die anderen oordelen op de hoeveelheid sex die ze hebben en met wie zijn toch maar zielig.

Ik vind friends with benefits nooit een goed idee, meestal als je intiem met iemand bent, raak je ook emotioneel gehecht aan iemand, dus het veroorzaakt vaak verdriet als diegene geen relatie met jou wilt bijvoorbeeld en dan krijg je spijt

Ik zou het niet-niet doen omdat je bang bent dat anderen gaan roddellen. Je moet nooit iets doen of laten voor anderen.
Waar ik wel over na zou denken is dat als deze fwb relatie stopt en jullie een relatie krijgen met een ander dat diegene het misschien niet zo tof vindt als jullie elkaar nog zien gezien jullie verleden. En dat vind ik ook terecht dan.

Als ik jou was zou ik het gewoon doen, zo lang je zeker weet dat er geen ’ feelings’ in het spel komen valt er niets te verliezen! :slightly_smiling_face:

ik heb een fwb gehad vorig jaar. allemaal heel erg leuk en gezellig maar je krijgt hoe dan ook gedoe. Ik ging met een ander in de zomer toen en dat vond mn fwb-boy niet zo leuk. Ruzie, gedoe alles dus op het moment is het leuk maar t eindigt wat vervelender. Spreek van te voren goed af wat jullie ‘regels’ zijn!!!

Ik zeg nee, maar dat is voor mijzelf.
Ik kan mezelf niet zomaar letterlijk ‘blootgeven’ aan iemand, moet diegene echt heeeel leuk vinden. Plus straks krijg je nog gevoelens voor hem en hij niet voor jou pff teveel gedoe voor mij.

Ik vind het kunnen, maar doe het wel met iemand waar je geen relatie mee wil hebben. Dan gaat het prima hoor. Oh, en je moet niet jaloers ingesteld zijn. Je mag me altijd noten.