Friends with Benefits, wat vinden jullie?

Hey!

Dit is misschien een beetje een aparte vraag, maar ik was wel benieuwd wat jullie vinden van ´friends with benefits´. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?

Nu willen jullie vast weten waarom ik dit vraag. Nou het zit zo, ik heb al wel een aantal jaar het gevoel dat ik er echt wel klaar voor ben om seks te hebben, enige probleem: geen vriend. Nu zul je dan vast denken, zoek dan eerst een vriend en dat wil ik ook wel. Alleen zit ik nu in Australie en begin December ga ik terug naar Nederland, dat is dus in minder dan vier maanden, het lijkt me nu dus niet echt een goed idee om echt een relatie met iemand te krijgen. Ik kan dan wel gaan wachten totdat ik weer in Nederland ben, maar daar blijf ik ook hooguit 2 maanden, want ik ga in januari/februari voor een jaar naar de VS om als au pair te gaan werken. Het probleem is dus dat ik niet zo lang wil wachten. Mijn huisgenoten zeggen dat de situatie eigenlijk wel goed zou zijn, omdat ik hier toch nog maar kort ben en er dus minder kans is dat we ook echt gevoelens erbij krijgen. Aan de ene kant wil ik het dus wel, maar ik ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden.

Een heel verhaal, maar wist niet echt hoe ik het anders moest zeggen, als je iets niet snapt probeer ik het wel uit te leggen XD

[i]Ik zou het niet doen. Je eerste keer zou iets speciaals moeten zijn, seks is gewoon het beste en het mooist als het met iemand is van wie je houd…

Maar als jij dat toch wil moet je dat vooral doen ;o[/i]

Ik zou dan meer gaan voor een one night stand in jouw geval.
Want stel je wordt verliefd op die jongen, want dat kan best al snel, dan zit je met problemen.
Zelf geen ervaring mee. :slightly_smiling_face:

Zelf zou ik het nooit doen, maar als jij je daar goed bij voelt en je wilt het echt, dan vind ik dat je het moet doen. uiteindelijk ben jij degene die beslist hé, het is jouw leven en daar doe je mee wat jij wilt :wink:
Mijn principe is overigens wel dat je eerste keer speciaal moet zijn, dus verder kan ik er me niet over uiten xd

Ik vind dat het ook best speciaal kan zijn met iemand die je goed kent. Maar niet zomaar met een random persoon die je van de straat af plukt :’)

ik ben niet echt het persoon voor de ‘friends with benefits’ ik heb ook een vaste vriend, en ben nogsteeds maagd omdat ik er niet klaar voor ben XD
ik kan dan wel ouderwets zjin, maar ik denk wel dat je je 1e keer seks moet hebben met iemand waar je echt van houdt, maagd ben je nooit meer xD…

@ Slagroomgebakje
Een one night stand zou ook wel een oplossing zijn, alleen ik denk niet dat ik me dan echt op me gemak zou voelen.

Denken jullie trouwens dat het extra ongemakkelijk zou zijn als je het met iemand doet die ook geen ervaring heeft en dat het dus wel beter is dat de een wel ervaring heeft. Ik hoor hier namelijk verschillende dingen over, zo zeggen bijvoorbeeld huisgenoten dat het niet echt handig is als je beide maagd bent. Maar een vriendin zei juist dat dat beter is.

nah, ik denk niet dat het wat uitmaakt,

@ CHMCL
Het is ook niet echt de bedoeling dat ik gewoon zomaar de eerste de beste jongen op straat bespring, zoals ik als zei in mijn vorig bericht moet ik hem in ieder geval wel kennen ofzo, want gewoon met een wildvreemde gaat hem ook niet worden

eerste keer seks met iemand die je niet kent kan best handig zijn hoor

@ Ingalop
Is dat dan niet super ongemakkelijk? Of juist van nou die persoon zie ik daarna toch niet meer?

dat gaat altijd fout, er word er altijd 1 verliefd

én ik vind persoonlijk dat je eerste x met een speciaal iemand moet zijn

Friends with benefits is super, maar ik zou het niet als eerste keer doen…
Daar hoort denk ik toch een ander gevoel bij. Althans, dat vind ik he.

Het probleem is als ik hier een vriend krijg en verliefd worden heb ik in ieder geval al een probleem, en met friends with benefits kan in ieder geval proberen het te voorkomen

@xXxEstherxXx ja dat van nou die persoon zie ik daarna toch niet meer.
en als je faalt met de eerste keer dan is het toch wel wat minder erg.
je ziet die gene toch niet meer!
dan gaat de 2e keer ook wel wat gemakkelijker en weetje wat je beetje moet doen.
eh tsja ja 1e keer is wel zo leuk als je het met iemand doet die je echt leuk vind. je moet het zelf weten haha.

@ Ingalop
Ja dat vind ik aan de ene kant ook wel, maar het probleem is dus een beetje dat ik op het moment niet echt iemand leuk WIL vinden, al gebeurd dat misschien toch wel :S

@xXxEstherxXx Je wordt verliefd of niet… daar kan je niks aan doen haha.

@Ingalop
Inderdaad :slightly_smiling_face:

Zijn er hier ook meiden met ervaring met friends with benefits?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar zorg er wel voor dat je het met iemand doet waarbij je je helemaal op je gemak voelt, en vooral een die respect voor je heeft.

En verder kan ik je niet helpen, sorry :3

Ik zou er toch mee oppassen. Friends with benefits: oké. Maar je eerste keer zou toch iets specialer moeten zijn dan dat…Ik snap je ergens wel hoor maar ik denk dat je “doel” niet echt realistisch is ook niet. Bij veel mensen eindigt fwb met minstens één verliefd persoon, en ik denk dat je dat nog sneller zult krijgen als het je eerste keer is want dat is toch best wel speciaal.
Ik denk dat het leuker is om het te doen met iemand waar je echt verliefd op bent. En dan is het inderdaad lastig en rot als je weg gaat. Maar dan heb je er wel een mooiere herinnering aan dan aan die “seksrelatie”.