Hallo meiden,
Ik weet niet onder welke ‘post’ ik heb moet zetten…maar 't is een vraag van friends with benefits dus hier misschien?
Ik ben mijn hele leven al onzeker en erg naïef, ik woon in een gezin met 4 kinderen en ben de jongste, mijn ouders zijn altijd bang geweest dat ik door mijn onzekerheid en naïviteit in de problemen raak dit hebben ze nog nooit bij mijn zussen gehad…er word altijd erg veel op me gelet…als ik als kind in het dorp met wat mannen stond te praten…kwam meteen een bekende naar me toe: ‘moet jij niet naar je moeder?’ ook woon ik dichtbij het asielzoekerscentrum waar veel jonge jongens zijn…ze beginnen vaak met me te praten, en ik praat gewoon terug:) ik maak geen verschil tussen mensen…
Mijn zus is altijd jaloers op me waardoor ik juist onzekerder word.
Volgens iedereen kijken jongen me veel na…en volgens jongens ‘val’ ik op.
Wat juist totaal niet mijn bedoeling is, want ik heb het liefst als mensen me niet aankijken, ik heb er een hekel aan. Ook word ik wel eens gevraagd om modeshows te lopen, dit wil ik absoluut niet want mensen kijken je dan allemaal aan, ook zeggen veel dat ik me in moet schrijven bij modellenbureaus, ik lach ze dan uit, en schaam me dood als ze zoiets zeggen.
Ik heb licht blond krullend haar, ik ben 1,76 m lang, 56 kg, groene ogen, en heb erg lange benen.
Dit jaar ging ik naar een nieuwe school, iedereen keek me aan en vond me zo erg lijken op ‘taylor swift’…ik kende ‘taylor’ helemaal niet dus zocht ik dit op…ook in clubs/discotheken komen jongens naar me toe en zeggen ze dat ik daarop lijk.
Persoonlijk ben ik helemaal niet blij met mezelf…volgens iedereen vallen de knapste en populairste jongens op me…ik denk dan juist altijd: ‘wrm valt zo’n persoon op me’? ik snap het gewoon totaal niet.
Die knappe jongens zijn ook jongens die me alleen maar gebruiken en waar ik dus alleen maar ongelukkiger van word.
Nu wil mijn vorige scharrel friends with benefits, ik vind dit een geweldige uitvinding want ik wil geen relatie, wat vinden jullie?
liefs,
Britt