Friends with benefits ... met je ex.

• Oh oeps, bedenk me net dat deze misschien beter in seks enzo kan… Sorryy! -

Iemand ooit gehad/die het nu meemaakt? Tips voor anderen?
NIET VOOR MIJZELF

-

niet met me ex. maar met een jongen uit m’n klas. niet zo ver tot seks hoor, maar andere dingen. het was zo awkward. hahaha.

we negeerde elkaar laat maar zeggen, niet eens gedag op school, en als we les samen hadden gingen we elkaar vet zwoel en stout aan kijken enzo als niemand keek. en dan moesten we ‘naar de wc.’

maar nee, niet voor herhaling vatbaar op school :’)

OP SCHOOL?! Omg haha;p Hoe deed je dat dan?

GEEN SEKS! maar gewoon andere dingen, wc, gang, schoonmaak hok hahahaah.

Ik zou het niet kunnen, ik denk dat je altijd gevoelens houdt voor diegene (tenzij het echt een héél onserieuze relatie was), en het lijkt me gewoon ook niet handig.

-

Maar je hebt dus nog een vriend maar je denkt er nu al aan van; gaan we nog seks hebben als het uit is?
Sorry misschien als ik het niet begrijp maar ik vind dit een tikkeltje vreemd zegmaar.

On topic; Ik denk persoonlijk niet dat zoiets gaat werken aangezien je altijd nog wel een beetje gevoelens voor iemand blijft houden en je diegene dan ook minder goed los kunt laten om je weer open te stellen voor nieuwe jongens. Maar als je allebei écht geen gevoelens meer hebt, dan zou het kunnen.

Zou jij het aankunnen als hij het met een ander deed? Zo niet dan lijkt FWB me geen goed idee, zo ja kun je het proberen.

Ik zie dat je het hebt weggehaald dus zal ik niet te specifiek reageren, het was inderdaad niet zo ontopic maar ik vroeg het me gewoon af, sorry als het een te persoonlijke vraag oid was.

Ik heb het. Mijn ex is nu m’n beste vriend en daar doe ik het dus mee.
Ik heb 2 maanden verkering met hem gehad, maar we merkten gewoon dat het niet werkte tussen ons op die manier.

Maakt niet uit;)

Up.

Nee,nee,nee en nog eens Nee.

Zie;

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/friends-benefits-196670.msg271371313.html#msg271371313

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/friends-benefits-257385.msg271370983.html#msg271370983

lijkt me niet slim gevoelens komen vaak terug en krijg je hoop

mijn ex wil dit graag, ik heb nee gezegd het lijkt me veel te verwarrend
een jongen uit mijn dorp vroeg mij ook om zo nu en dan samen te slapen. ‘chill toch, als we zin hebben komen we even langs bij elkaar’ nou nee echt niet dus. -.-

Ieuwl:s

ja creepy he. 3 jaar geleden vroeg hij me dit ook al een keer en sinds het uit is met mijn ex durfde hij het weer te vragen. heb hem meteen maar hard afgewezen. als ik hem nu tegen kom is het heel awkward omdat ik weet wat hij van me wil…

Ik heb het ook met mijn ex, zoals iemand hierboven ook al zei, we hebben een relatie gehad van aantal maanden maar we kwamen erachter dat dat niet werkte. Dus zijn we “friends with benefits” geen seks, maar andere dingen. Dan zit je nergens aan vast, is wel handig. Maar ik heb inderdaad wel hoop gekregen vanwege dit alles en mn gevoelens komen terug…
Maar we hebben het gewoon ontzettend gezellig ha ha :slight_smile:

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/6082331_460s.jpg

Geld overigens ook voor mij. Het is een slecht idee