Friends with benefits met ex?

Hallo’tjes!

Wat denken jullie van seks met je ex zonder meer?
Ik heb behoeftes (heel erg) en hij ook natuurlijk.
Ik heb het zowat voorgesteld en hij vond het wel eerst raar tot we terug seks hadden en nu vind hij het ook goed.

Voor mij is dit enkel een voordeel met hem seks hebben. Ik ben totaal nog niet toe aan een nieuwe relatie, en liever seks met hem dan met vreemde. Hij weet echt wat ik wil in bed. Hij is echt de beste in bed wat ik ooit gehad heb. Ik heb al eens een one night stand gehad, dat verleiden is wel heel erg leuk, maar de seks op zich niet zo.

Maar denken jullie aan nadelen? En afspraken dat we zeker moeten maken?
Wij hebben één afspraak gemaakt: als we seks hebben gehad met iemand anders, zeggen we dit onmiddellijk tegen elkaar.

Nadeel: risico om weer gevoelens te krijgen. Dat controleer je niet, ook niet met afspraken.

Ik vind aan friend with benefits op zich niks verkeerds. Maar ik zou je adviseren om het niet met je ex te doen. Je hebt al eens iets voor hem gevoel, de kans is groot dat je weer met een heartbreak uit elkaar gaat. Ik vind het zelf altijd overkomen als een uitgestelde breakup.

God ik zou dat echt nooit doen, wat als een van jullie weer gevoelens krijgt?? Al helemaal omdat 't je ex is.