Friends with benefits maar ik wil meer

Hallo iedereen!

Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen met het uitgaan, en hij had mij opgezocht op FB… en stuurde me een berichtje dat ie mij wel ziet zitten en we hebben nummers uitgewisseld. Daarna watsappten we veel en hebben we een afgeproken. Sindsdien hebben we al meerdere keren afgesproken… ( blablabla, zit een lange tijd tussen ) maar nu is het meer ‘‘friends with benefits’’ geworden als jullie begrijpen wat ik bedoel. We hebben dus elke keer seks als we elkaar zien en meer niet… en nu vroeg ik hem of hij misschien uit wou om iets te drinken en hij reageerde een beetje van: Ja… en toen gingen het een beetje de seksuele kant weer op met het watssappen alsof dat het enige is wat hij steeds wil als we elkaar zien.

Alleen ik vind hem leuk ook op de andere manier en ik wil wel meer dan alleen maar seks met elkaar.
Maar hij vind het denk ik wel prima zo, hij wil denk ik niet meer.

Ik begin hem steeds leuker te vinden nu en ik ben bang dat ik verliefd op hem word. Dit wil ik aan de ene kant niet… dus zal ik wat meer afstand nemen of zal ik het gewoon proberen of hij ook meer wilt?

Er was ook een moment dat hij me begon te watssappen dat hij zin had enz… en ik zei dat ik niet kon afspreken omdat ik al iets anders had. En toen zei hij ( voor de grap? ) dat ie dan wel iemand anders zou vragen. Dus ik reageerde een beetje van: pffff…

Een paar dagen later begon hij weer te watssappen om af te spreken en vroeg ik of zijn ‘‘andere meisjes’’ geen tijd voor hem hadden en dat hij daarom met mij wou afspreken. Hij zei dat ik de enige ben die hij ziet ( op dit moment ) en dat hij geen andere meisjes heeft gehad sinds hij mij ziet.

Dus ik weet het niet… is het beter om te stoppen met hem af te spreken?

In mijn ogen heb je maar 1 optie. Eerlijk zijn. Als hij ja zegt, super, als hij nee zegt, tja jammer, maar beter nu dan wanneer jij hoteldebotel bent en hij opeens aan komt zetten met zijn vriendin.

In mijn geval met mijn vriend is het soort van goed gegaan. We flikflooiden, geen seks, maar hadden in begin allebei onze redenen voor (kenden elkaar wel al 2 jaar). Toen ik gevoelens kreeg, heb ik dit eerlijk aangegeven en toen zijn we meteen gestopt, hij wilde nog geen relatie, had relatie van 2,5 jaar en 2 jaar achter de rug, met nauwelijks een maand ertussen gehad. Daarna alsnog gekregen.

Waarom zou je afstand nemen voordat je zijn gevoelens weet? Nee heb je, ja kan je krijgen.

Wel als hij Nee zegt, meteen het seksuele contact verbreken, want anders gaat sowieso mis, net als dat je nu doorgaat zonder wat te zeggen of als je even maandje rust neemt en dan weer begint.

Ik ben het eens met KleineStudent! Ben eerlijk tegen hem, dan kom je er vanzelf achter of hij ook meer voor jou voelt. En als dit niet het geval is: stop ermee.

Ik denk dat de beste manier is, om eerlijk tegen hem te zijn en vooral tegen jezelf.
Als hij te kennen geeft geen relatie te willen op liefdesgebied, dan zou ik stoppen met de relatie die jullie nu hebben.
Hoe leuk hij ook wel niet mag zijn, hij wilt alleen seksafspraakjes en vindt dat wel prima.
Kom voor jezelf op, leg je gevoel uit en maak de beste keuze door of te blijven, of voor jezelf te kiezen.

Ik wil hem vertellen dat ik ermee ga stoppen, lijkt me het beste inderdaad!

Oke, ik heb iets stoms gedaan! :flushed:

Ik had hem nog niet verteld dat ik ermee wil stoppen… maar we hadden elkaar ook nog niet weer gesproken eigenlijk, tot eergisteravond. Toen sprak hij me aan op FB en we hadden best wel een leuk gesprek ( best wel vaak, daardoor heb ik nu ook gevoelens voor hem, we hebben soms best leuke gesprekken én ook nog een seks, dus tuurlijk ga je dan wat voor iemand voelen )

Maargoed… we hadden een leuk gesprek en hij zei dat ie de volgende dag vrij was… en ik was ook die dag vrij. Dus hij zei: Oh zullen we afspreken?

Dus ik zei ja prima is goed! Toen zei hij dat ie me een watss app zou sturen. Dus ik zei: Oke rond de middag?
Hij zei: Ja rond de middag… of avond.

Ik ging er al vanuit dat het s’avonds zou worden.
Alleen ik hoorde helemaal niks van hem!
De hele middag niet ( zoals verwacht ) maar sa’vonds ook niet!
Helemaal niks!

Dus ik was een beetje pissig! En ik zag hem sa’vonds op FB online, dus ik sprak hem daarop aan… Dus ik zei ( in een pissige bui ) van: Oh negeer je me nu opeens?

En toen reageerde hij dus niet! Terwijl hij online was… dus ik nog iets chagrijniger… stuurde ik hem allemaal boze berichtjes.
En toen ( opeens ) reageerde hij met: Waar heb je het over, ik wist niet dat mn FB aan stond…

Dus ik reageerde de hele tijd was chagrijniger met: Het zal wel! En dat ie me niet moest negeren, en dat ie niet moet zeggen dat ie me zal appen als ie het toch niet meent en blabla.
Toen zei hij dus: Oh heb je een slechte dag gehad ofzo? En: Sorry ik kon vanavond niet.
Ik: Nee, hoezo? Tot nu niet in ieder geval! En: Je had best wel kunnen sturen, dat je niet kon! Slaat nergens op dit, je bent echt raar en blablabla.

Toen zei ik op een gegeven moment:
Misschien moeten we helemaal niks meer afspreken met elkaar!
Toen zei hij doodleuk: Oh hahahah oke :wink:

Dus ik nóg wat ( bozer nu ) … heb ik hem verwijderd van FB.
Alleen nu had ik spijt. Maar aan de andere kant. Zijn reactie sloeg ook nergens op. Het kan hem dus overduidelijk niks schelen.

Ik weet wel nu dat hij geen gevoelens voor mij heeft, maar we praten soms wel leuk met elkaar en soms ( heel soms ) dacht ik op te merken uit zijn reacties dat hij ook wel een klein beetje wat voor mij begon te voelen. Maar ja nu heb ik me een beetje ‘‘misdragen’’ ( ik heb me nogal boos geuit op hem, misschien wel eens om niks! )

Dus nu kan ik het wel helemaal vergeten denk ik?!
( Wie gaat er nou liever met een meisje dat chagrijnig een boos reageert, i.p.v. iemand die aardig en lief is… )

Dus nu heb ik het gevoel, dat ik het wel kan schudden.
Alleen weet ik niet of ik dit erg moet vinden of niet, want ik wou sowieso al stoppen met het ‘‘friends with benefits’’ gedoe.
Maar nu heb ik ( met mn stomme hoofd ) hem weer toegevoegd op FB.
Hij zal wel denken: Wat een raar mens! ( Ik noemde hem raar terwijl ik de hele tijd raar zat te doen )

Hij snapt er waarschijnlijk niks van…
En nu denk ik dus dat hij zoiets heeft van: Raar mens, niks meer mee afspreken.

Sorry voor het lang en misschien wat vaag verhaal.
Maar wat zal ik nu doen?
Gewoon helemaal niks misschien?

Ik voel me zoooooooooo ongelofelijk stom, maar ik moest mijn frustraties gewoon uiten, en dat deed ik op hem!

Het was niet handig nee.
Jullie hebben niks en het wordt ook niks.

Het is goed dat je hem hebt verwijderd.
Laat het contact los, ga lekker op stap en ga voor een jongen waar je leuke gesprekken mee kan hebben, liefde kan delen en kan vrijen.
Niet deze gewetenloze, niet meedenkende jongen.

Ja ik denk dat je gelijk hebt! We hebben idd niks… en het word ook niks.
En dat weet ik… maar ik haat het om gevoelens voor hem te hebben want die gaan altijd zo moeilijk weer weg!

Hij wil jou alleen voor de seks. Als hij jou echt leuk zou vinden zou hij meer willen dan alleen zo’n oppervlakkige seks relatie. Je zal vast een aantrekkelijk meisje zijn, maar dat is het dan ook wel weer voor hem. Wanneer jij gevoelens begint te krijgen in zo’n ‘relatie’ dan is het beste om deze relatie stop te zetten. Ga je hiermee door dan zal je alleen maar gekwetst worden. Jij verwacht meer van hem en wil ook liefde maar hij wil maar een ding: dat zijn grote vriend bevredigd wordt. Hoe moeilijk het ook is, hoeveel pijn je ook zal hebben, je moet hem laten gaan. Voor je eigen best wil.