Friends with Benefits frustratie!

Hoihoi,

een paar dagen geleden had ik het topic ‘‘Friends with Benefits. Tips?’’ geopend, en dit is een beetje een vervolg erop. (het originele topic vind je hier http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/friends-benefits.-tips-263156.msg271858922.html#msg271858922

Ik heb de situatie met meerdere vrienden besproken, en na een paar dagen non-stop nagedacht te hebben denk ik dat het toch beter is om er nu een eind aan te maken voordat ik er verder helemaal verstrikt in raak…
Toch had ik tot gisteren nog een beetje twijfels of ik het misschien niet langer de tijd moest geven.
Ik had vrijdag een smsje naar hem gestuurd met de vraag of hij vandaag kon afspreken, en hij antwoordde later die dag dat hij dat nog wel zou laten weten. Wat hij uiteindelijk niet gedaan heeft.
Ik heb hem een paar uur geleden een redelijk bot smsje gestuurd (’‘Beter stoppen we hier mee, als een smsje op tijd versturen al te veel voor je is’’), en hij antwoordde dat hij sinds een paar dagen ziek was.
Nu vind ik dat echt een zwak excuus, en zei tegen hem dat hij dan alsnog had kunnen smsen, waarop hij antwoordde met ‘‘ok’’. Dat was echt de druppel.

Ik wil hem volgende week op bellen om er een punt achter te zetten. Mijn probleem is alleen dat ik altijd enorm last heb van stemmingswisselingen, en nu ben ik bang dat ik tegen die tijd van gedachten ben veranderd. Dat is me al vaker overkomen.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan voorkomen? Want ik wil hier niet nog langer mee blijven zitten en ik kan hem vandaag ook niet op bellen.

Ik denk dat je dit beter in je vorige topic kan posten, want ik heb nu geen idee waar je probleem over gaat omdat ik de achtergrondinformatie niet ken.

Ik zal anders wel even het linkje erbij zetten.

Is er niemand die me hiermee kan helpen? Ik ben best wel wanhopig!

Je verdient veel beter dan deze jongen. Ik zou het contact per onmiddelijk verbreken. Nummers verwijderen, verwijderen van social media.

.

Heb je wel een beetje gelijk in. Maar we hadden afgesproken om vrienden te blijven, alleen dan met iets meer erbij. Dan verwacht ik wel dat hij met mij omgaat zoals hij met een vriendin om zou gaan! Mij lijkt niet dat je op deze manier met vrienden omgaat.
Het laatste wat ik wil is dat ik zijn hoertje ben, om het zo maar te zeggen. Dat hij me kan opbellen voor sex en me naderhand weer terug naar huis kan sturen.

-

Nou, je bent eigenlijk gewoon vrienden. Je doet leuke dingen samen, je praat met elkaar als vrienden, alles zoals gewone vrienden doen. Alleen ga je af en toe met elkaar naar bed, niet uit liefde maar meer uit lust. Je hebt eigenlijk alle lusten van een relatie, en niet de lasten.
We hadden dit duidelijk besproken en hij weet hoe we het hebben afgesproken. Maar ik krijg nu dus meer het idee dat hij me alleen voor sex wil, en dat is niet de bedoeling

Ik heb net naar hem gesmst: ‘‘Fuck dit. Ik bel je vanavond’’
en hij stuurde terug: ‘‘Hee doe is rustig, bel over 15 min maar’’
Dus… Ik ben zo nerveus! Ik ben echt bang dat ik dicht klap zodra ik zijn stem aan de telefoon hoor. Of dat hij me ompraat of iets!

Geen beslissing maken dan als je belt, zeg dat je even over wilt nadenken en bel hem daarna nog even terug.

Maar dan ben ik juist bang dat ik weer van gedachten verander en uiteindelijk toegeef. want dat is juist al zo vaak gebeurt.

Als je dat van jezelf weet, moet je daar vooral bij stilstaan! En er dus nog een keer overnadenken.

Ik heb hem dus net gebeld en ik heb er geen punt achter gezet…
Ik had het bijna gedaan, stond op het punt om op te hangen, maar hij riep dat ik moest wachten.
Hij zei wel van dat als ik het niet chill vond ik er inderdaad een eind aan moet maken. Hij heeft nog meer dingen verteld maar als ik dat allemaal gedetailleerd hier ga schrijven ben ik nog lang bezig…

Ik heb hem verteld wat ik precies van hem verwacht; dat hij me behandelt zoals hij zijn vrienden behandelt.
Hij stemde daar mee in, en ik heb gezegd dat als er nog één keer zoiets als dit gebeurt het meteen klaar is. Dus dit is echt zijn laatste kans.

Heb ik me alsnog een beetje laten beïnvloeden… Maar buiten dat voel ik me wel extreem opgelucht. Normaal ben ik nooit zo bot tegen andere mensen, maar hier heb ik even een uitzondering voor gemaakt. En ik moet zeggen dat dat echt goed voelt!

-

Lieve schat, geloof je dat nou echt? Je bent heel erg naïef. Ik snap wel waar dat vandaan komt, want zo was ik ook. Ik denk niet dat ik je nog kan overhalen om het niet te doen dus wens ik je er maar succes mee.

-

In je vorige topic zeg je dat jullie knuffelen na de sex.
Terwijl jij had aangegeven dat je niet wilde knuffelen etc.

Het lijkt me gewoon dom om hiermee door te gaan aangezien dit je in de war maakt.

Zoals zoveel ‘FWB’ mensen.

Ja ik heb tegen hem gezegd dat ie dat niet meer moet doen

Achja… tijd zal het wel zeggen…