Hoihoi,
een paar dagen geleden had ik het topic ‘‘Friends with Benefits. Tips?’’ geopend, en dit is een beetje een vervolg erop. (het originele topic vind je hier http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/friends-benefits.-tips-263156.msg271858922.html#msg271858922
Ik heb de situatie met meerdere vrienden besproken, en na een paar dagen non-stop nagedacht te hebben denk ik dat het toch beter is om er nu een eind aan te maken voordat ik er verder helemaal verstrikt in raak…
Toch had ik tot gisteren nog een beetje twijfels of ik het misschien niet langer de tijd moest geven.
Ik had vrijdag een smsje naar hem gestuurd met de vraag of hij vandaag kon afspreken, en hij antwoordde later die dag dat hij dat nog wel zou laten weten. Wat hij uiteindelijk niet gedaan heeft.
Ik heb hem een paar uur geleden een redelijk bot smsje gestuurd (’‘Beter stoppen we hier mee, als een smsje op tijd versturen al te veel voor je is’’), en hij antwoordde dat hij sinds een paar dagen ziek was.
Nu vind ik dat echt een zwak excuus, en zei tegen hem dat hij dan alsnog had kunnen smsen, waarop hij antwoordde met ‘‘ok’’. Dat was echt de druppel.
Ik wil hem volgende week op bellen om er een punt achter te zetten. Mijn probleem is alleen dat ik altijd enorm last heb van stemmingswisselingen, en nu ben ik bang dat ik tegen die tijd van gedachten ben veranderd. Dat is me al vaker overkomen.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan voorkomen? Want ik wil hier niet nog langer mee blijven zitten en ik kan hem vandaag ook niet op bellen.