Hallo lieve mensen,
Zoals de titel al zegt heb ik advies nodig. Ik heb een jongen ontmoet via Tinder en hij is erg aardig. We hebben nu drie dates gehad. Nu is het punt alleen dat ik gewoon niet op hem val en gisteren heb ik hem verteld dat ik denk dat we niet zo goed bij elkaar passen. (Het is echt een schatje, alleen hij is niet wat ik zoek in een relatie, omdat ik denk dat deze niet gelijkwaardig zal zijn, alleen dit doet er voor de vraag niet echt toe) Ik wil eigenlijk gewoon graag friends with benefits met hem zijn. Ik durf het hem alleen niet zo goed te vragen en ik heb er nog wel enkele twijfels over. Ik weet namelijk niet in hoeverre hij mij leuk vindt, als hij erg verliefd is kan dat nogal pijnlijk voor hem zijn. Het bericht is namelijk: Ik wil geen relatie met je, maar wel seks. Hij is vrij onzeker over zichzelf en ik wil dat natuurlijk niet verergeren. Aan de andere kant is het natuurlijk zijn probleem als hij met zo’n vraag gekwetst is. Het is natuurlijk niet zo dat ik iets tegen zijn wil in doe. We hebben het wel een keer op app over seks gehad, hij vertelde dat een onenightstand niks voor hem was, dat had hij een keer geprobeerd. Ik ben zelf ook niet zo gek op onenightstands, maar friends with benefits lijkt me een heel leuke oplossing. Wat denken jullie hierover?
Voor degenen die het willen weten: ik ben 20
Samenvattende vraag: Kan ik een jongen vragen of hij friends with benefits wil zijn of zal dat hem kwetsen?