Friends is afgelopen! Wat nu?

ja natuurlijk kan ik me scheel betalen aan alle DVD-boxen,
maar ik bedoelde meer;
weten jullie of friends nog op een andere zender terugkomt?
ik kan het niet echt vinden…

Friends is al jaren afgelopen, je keek herhalingen :’)

Wedden dat over 2 maanden Friends weer begint bij seizoen 1 op veronica. Dat doen ze namelijk al sinds het echte einde van friends een paar jaar terug.

Veronica gaat het binnenkort vast wel herhalen en NET5 herhaalt het volgens mij ook nog steeds en je kunt ook online kijken ofzo.

En wat Miiamore zegt ook.

Huilen in een hoekje.

Maar je kan natuurlijk ook alle seizoenen downloaden, of via internet kijken!

HUILT

nou, je kunt alles weer op internet kijken? x]
En ze herhalen het vast weer over 2 weken of zo, want hoe vaak is dit nou al herhaald op tv? XD

ik ga alle dvd’s vanaf seizoen 7 huren of kopen, ik vind dat het vanaf daar echt heel erg leuk wordt =D.

ik weet niet hoor, maar friends komt uit de jaren '90 :stuck_out_tongue: we leven nu in de jaren '10… iets later dus :stuck_out_tongue: komt vast nog wel 100 keer op tv

Friends sucks ga Frasier kijken :wave:

wow ik zou voor de trein springen.
er bestaat zoiets als internet tegenwoordig, you know? + friends zal vast niet vergeten worden op de nederlandse televisie.

jeetje, ik vroeg gewoon om advies, niet om lullig opmerkingen.
én, ik heb pas dit jaar voor het eerst alle commerciele zenders op de tv omdat mijn ouders het digitenne kaartje niet wou opwaarderen.
nu hebben ze dat wel gedaan, dus ik ben totaal onbekend daarmee, sorry hoor.
frasier, nee dankje, ik zei friends.
voor de trein springen, doe het zelf.
op internet kijken, nee dus, want ik mag en ga niet hele uren achter de laptop zitten.

ze zenden altijd die herhalingen uit je kan altijd nog opnemen of op internet terug vinden

alsof je leven nu meteen over is.
Zo duur zijn die dvd boxen trouwens ook niet.
Ze zenden trouwens al jarenlang herhalingen uit…

Ik denk toch dvd boxen kopen…
Ik heb seizoen 1 ooit bij de hema voor 5 euro gekocht haha. x’D Dus zo duur is het niet, in ieder geval de 1e paar seizoenen.

Ik heb de complete DVD-box gekocht en geloof me, het is zijn geld dubbel en dwars waard.
Voor 100euro ofzo heb je alle seizoenen (:

oke bitches, zo kan ie wel weer he.
nogmaals, ik ben een tv-noob, wist dus niet van herhalingen, ben nogal blut, downloaden doe ik niet aan (slechte ervaring mee, nee, hier hoef ik ook geen gezeur over), voor de rest zijn andere tips meer dan welkom, maar je kunt het ook wat minder rot brengen.

kijk op tvduck of yidio online?
tvshack zou ik niet doen, daar zit sinds een tijdje een giga virus op.

ehm je kan het ook downloaden? heb je goeie kwaliteit :grin: