Friend Troubles..

[b]hii, ik hoop dat jullie ff de moeite nemen dit te lezen :wink:
Het komt erop neer, dat ik en mijn bff ruzie hebben. Want wij zijn alletwee uitgenodigd op een feestje, waar wij eigenlijk bijna niemand kennen. Net vroeg ik of wij samen daarheen konden gaan, maar toen zei ze dat ze niet ging. Ze vond het leuker om met iemand anders af te spreken i.p.v met mij naar dat feest te gaan. En ze zei dat ze daar niemand kende.
Ik was daar not very amused over, en zei: ’ het is Myrthe’s (naam van meisje) feest, en dan ga je gwn niet?’
toen zei zij: Ik zou boos worden.
en toen heb ik maar gwn gezegd: flikker een eind op!

maarja, nu weet ik ook niet wat ik verder moet doen ofzo. Vind het echt een naaistreek gwn! want ik ken daar ook bijna niemand en dan laat zij mij maar zitten. En morgen is dat feest al, en ze heeft helemaal niks gezegd eerder :S[/b]

uppp…

Dat je 13 bent verklaart een hoop. Maar ik zou gewoon naar dat feest gaan voor die vriendin. Stel je gewoon aan iedereen voor en er komt vanzelf wel een gesprek uitrollen. Laat die vriendin maar voor wat het is.

Lullig voor jou dat ze het niet heeft gezegd, maar ik zou er niet een al te groot probleem van maken! Hadden jullie het er eerder al over gehad dat jullie wel gingen? Anders is het gewoon slechte communicatie en niet echt iemands ‘schuld’. Maar ik zou gewoon even zeggen dat je het stom vindt dat ze het niet heeft gezegd, alsnog even bij het feestje langsgaan, en dan vergeten.

Ja, ik zou oook gewoon naar dat feest gaan. Je kent Myrthe ook, en zij wil je vast wel aan iedereen voorstellen ! Ik ben ook eens naar een feest gegaan waar ik niemand kende, en heb er alleen maar vrienden (nou ja, meer goede kennissen) aan overgehouden !

ik was ook van plan gwn te gaan, vind het echt lullig voor dat meisje als ik ookal niet kom

Idd. Gewoon gaan. Je leert er heus wel nieuwe mensen kennen. En anders blijf je maar eventjes? Dan ben je in ieder geval wel langsgeweest en dat is ook wel leuk voor haar.

ja maarja zij woont best wel ver weg, maar ik laat me niet kennen hoor ik ga gwn :slightly_smiling_face: best wel kut dat mijn bff dan niet meegaat maarja. kan er niks aan doen

nee we hebben het er eigenlijk nog helemaal niet over gehad…

anders ga je toch gewoon wat eerder naar dat feest zodat je een beetje dichter bij die Myrthe kan blijven, dan ontmoet je sowiesow meer mensen.

Gewoon gaan!
Je leert zo juist sneller nieuwe mensen dan dat je met die vriendin er heen gaat, en het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen :slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face: good advice yall

Ik vind dat je gewoon moet gaan, je moet niet al te afhankelijk zijn van je vriendin. Beetje je eigen weg gaan kan geen kwaad, ik ben laatst ook naar een fuif geweest van een meisje die ik al jaren niet meer had gezien en kende ook niemand op dat feestje, uiteindelijk heb ik er nu 5 geweldige vriendinnen aan over gehouden. Wie weet ontmoet jij ook wel kei leuke mensen en trouwens, wel leuk voor myrthe als je gewoon gaat. :slightly_smiling_face: