French Manicure HOE ??

Hoe maak je nou je nagels echt mooi met een french manicure ??

Ik heb wel witte nagellak speciale voor french manicure maar als ik dat op doe is het lijntje nooit helemaal recht :thinking: Weet iemand een goede manier om het mooi aan te brangen

Heee :slightly_smiling_face:

Zoiezo altijd eerst zown basislak aanbrengen… Maar dat witte randje, ik heb zelf ook altijd Frech Manicure maar ik heb zo’n witte nagellak van Essence (Helemaal niet duur, bij de kruidvat) en die heeft een héél dun kwastje zodat je mooi dat lijntje kunt maken! En anders kun je ook van die soort van stickertjes kopen die je dan op je nagels plakt om zo een mooi lijntje te krijgen… Succes! :slightly_smiling_face:

xxx

Ik doe gewoon een plakbandje en die rond knippen met een nagel schaartje maar je het ook van die plakkertjes maar die lijm blijft aan je nagel zitten

Dat van essence lijkt me handig hoe duur is dat?? en hoe ziet t dr uit (Welk pakje ofzo) ?? dan kan ik het zo nog ff gaan halen

Jaa is super handig… Ik weet eerlijk gezegd niet hoe duur het was… Maar ik zeker weten minder dan 3 euro (want ik kocht 2 dingen en het was samen minder dan 5 euro en het ene was 2 euro en het andere 3 euro) Dat witte spul kun je apart kopen en die stickertjes ook… Dat witte heet tippainter ofzo… Als je wilt maak ik er een foto van?

http://img78.imageshack.us/img78/7224/efteling005lx7.th.jpg

Nou deze is het dus (De linker) :slightly_smiling_face:

Laat je nog f horen of het gelukt is? :slightly_smiling_face:
xxxx

Ja die witte linker heb ik ook die werkt vet goed :grinning:
Hij is iets van 2 euro ofzo tog hij was heel erg goedkoop

Ty ik had helaas geen tijd meer om naar de stad te gaan maar ik ga zeker morgen!! Sppr bedankt

Ik heb van die stickertjes gekocht, die verkopen ze ook bij Essence! Mocht je nou een hele trillende hand hebben, dan zijn die het handigst :stuck_out_tongue: Maar met zo’n dun kwastje lukt het ook wel :grinning:

ooh die tippainter heb ik ook, maar die gaat er bij mij heel snel af…
ik moet er waarschijnlijk gewoon meerandere lak overheen smeren…:slightly_smiling_face:

Nouu. Eventjes langs de kruidvat Eccense afdeling.
Koop dan een dunne Tippainter [wit] 1,95 ofzo. Nagelplakkers 0,50 en transparant.
Haal alle nagellak restjes ervaf met Remover,anders si het niet mooi. Knip/Fijl ze goed…
Plak thuis de Nagelplakkers op je nagel tot hoever je het witte wilt. Zodat je nette lijntjes krijgt,en je niet knoeit. Maak ze wit. Heel simpel.
& Als alles droog is. Ga je er met de transparant he-le-maal overheen!

ik doe het heel anders dan degene hier onder me haha

wel eerst vijlen enzo natuurlijk; daarna lak ik mn nagels transparant. dit vind ik zelf veel fijner omdat je dan een ‘gladde’ nagels hebt, ik heb nog wel eens scheurtjes ofzo. daarna breng ik inderdaad het witte randje aan en vervolgens de roze nagellak:)

Ja, ik ook. Ik heb net een nieuwe topcoat gekocht, die ook ook gewoon gebruik als basecoat (Essence). Van een oude French Manicure-set van Arcancil heb ik nog stickertjes, maar die zijn soms net wat te breed voor mijn nagel, dus dan plak ik hem er zo op dat het wel gaat, een vouw maken in het stickertje. Daarna ga ik met die dunne tippainter van Essence het witte randje doen, dat laat ik dan goed drogen, en daaroverheen de roze nagellak voor French Manicure (Essence). Beide staan hierboven op de foto :stuck_out_tongue:. Maar in een ander topic zag ik een foto van iemand die het met bloemetjes heel erg mooi had gemaakt, van die nagelstickers volgens mij (heeft Essence ook), en dan niet roze maar transparant. Lijkt me ook leuk om eens te gaan proberen.

Ik heb de stickertjes en de dunne tip painter gekocht! werk hardstikke goed het resultaat is mooi!

Bedankt :slightly_smiling_face:

blanke lak op je hele nagel doen & goed laten drogen, plakband erop en daar voer heen met witte nagellak. tadaa :stuck_out_tongue:

Vind het niet mooi dus xD Maar idd, een vriendin van me heeft laatst mn nagels zwart gelakt en dan een witte streep erdoorheen, ook met plakband, dat zag er best mooi uit./weird xD

by kruidvat by de essence make-up hebben ze ook zown handige stickertjes diej je kunt gebruike

1. basislak aanbrengen tegen verkleuring (hoeft niet persee)
  2. plak nagelstickertje op je nagel, zo dat je het witte randje kan lakken.
  3. lak nu het uiteinde van je nagel, laat goed drogen
  4. haal stickertje eraf.
  5. lak met een speciale french manicure nagellak je nagel. ook over het witte randje!
  6. en nog een topcoat erop en klaaaaar!

als je geen zin hebt in stickertjes (bij mij lukt het ook nooit zo mooi met stickertjes) koop dan je witte nagellak bij het kruidvat, dat merk essence! :laughing: daar heb je als het goed is (ik heb die ook) witte nagellak met een heeel dun, fijn kwastje, en dan kun je mooie strakke lijntjes trekken :slightly_smiling_face: bij werkt die tot nu toe het beste-

ik heb die tippainter van essence ook, maar na een keer of 3 gebruiken word het heel dik en lijkt het dus niet meer mooi.