French Kiss Party

Hoi mensen, ik wist niet zo goed onder welke categorie dit moest…

maar ik ben dus jarig vandaag:)
en ik heb het spel French Kiss Party gehad!
Ben 14 geworden, het leek me wel een leuk spel want ik zag het in de Girlz staan.
Blijkt het voor 16+ te zijn!
Het is een gewaagd en uitdagend spel voor singles en je moet het met 2 jongens en 2 meisjes doen… het is truth or dare, maar dan gewaagd!
Aangezien ik volgende week een slaapfeestje heb met 2 jongens en 1 vriendin dacht ik dat het leuk zou zijn dat te doen!
heeft iemand hier ervaring mee?
Zo ja, vertel dan je verhaal!
En geef mij tips hoe ik ermee moet omgaan als het te erg wordt;)

Dus jij ziet het wel zitten dat jij en je vriendin met dezelfde jongen zoenen op één avond waar de ander bij is? :grinning_face_with_smiling_eyes:
En als het ‘te erg’ wordt is het enige wat je nog kan doen een emmer koud water eroverheen gooien denk. =’)

Neejj zo erg is het nou ook weer niet XD
niks met zoenen enzo…
tenminste die kaartjes halen we eruit XD

Okee, dan kan het denk ik ook niet supererg worden.
Wat zijn het voor opdrachten?

Truth voor jongens:
Wat vind je het meest verleidelijke aan het meisje rechts van je?
Truth voor meiden:
Wie van de aanwezige jongens denk je dat dat het slimst, wie het sterkst en wie het meest sexy is?

Dare voor jongens:
Geef een knuffel aan het meisje tegenover je
Dare voor meisjes:
maak binnen vijf seconden je bh onder je kleren los. Lukt dit niet dan wil de jongen links naast je wel even helpen :grinning_face_with_smiling_eyes: ja die is wel erg

Haha dat vind ik wel een triest spel eigenlijk.

Je moet wel heel wanhopig zijn om dat te kopen en te spelen… :thinking:

idd…
en je bent ook net pas 14 =O
serieus mijn ouders zouden me dat echt neit gaan geven voor mijn 14de verjaardag denk ik
najaa die is ook wel weeriets meer dan een jaar geleden geweest ofso xD
maar alsnog… ik vind het eigenlijk best een slettenspel dat je met iedereen moet zoenen en je bh-bandje dinges los moet maken en als het niet lukt het een jongen laten doen O_o
okee als je iemand een knuffel moet geven is nog niet zo erg maar met iemand zoenen die je misschien niet eens leuk vind en die je vriendin daarna ook nog is zoent is bestwel erg

mij lijkt het best een grappig spel;$

Jaaa lijkt mij ook wel grappig xD

gewaagd…

maar tuuk wel leuk als je die ene leuk vind. Om dan een knuffel te geven ofzo. niet dat met je bh bandje…

x

Egt zo’n spel voor mensen die niet op de normale manier aan een vriendje/vriendinnetje kunnen komen. en idd echt en slette spel. heb het zelf ook meer is niet leuk zelf al zitten er mensen bij die je leuk vind want dan is hett spontane het spannende er metteen af!

Triest jaa…

Waarom is het nou meteen weer een 'sletten’spel…
Je bent nog jong, dus misschien zijn sommige dingen iets té gewaagd, maar zoals je zei: Haal dan die kaartjes eruit.
En zolang je je alleen maar op ‘truth’ houdt hoef je niets te doen?
[Of is het niet precies als ‘Truth or Dare’?]

Heeft niemand hier dan ‘Mean Girls’ gekeken en er wat van geleerd?
["…but you all have got to stop calling each other sluts and whores. It just makes it okay for guys to call you sluts and whores."]

Kijk dat bedoel ik nou :slightly_smiling_face:
het is gewoon lol maken met mijn vrienden, meer niet.
Alsof het meteen een slettenspel zou zijn, nou je wordt bedankt, degene die dat zei. Ik heb namelijk nog nooit een vriendje gehad en zelfs nog nooit gezoend, denk je dat ik hier mijn eerste kus aan ga verspillen?
No way!
Ik had gehoopt dat mensen er de humor van in zouden zien, sommigen van jullie doen dat ook wel maar helaas is niet iedereen zo ruimdenkend.
Nou ja, in ieder geval bedankt voor jullie reacties! ; )

sletterig ofniet, mij lijkt het wel een leuk spel hoor. weereens wat anders dan die eeuwige saaie parties af en toe bij ons

ik vind het ook echt grappig!
vooral als je op ene een oogje zou hebbe en die zou je dan meoten krnuffelen enzo
hahahaha