Freitag

Kennen jullie het uberhippe Zwitserse merk Freitag? Ze makken tassen en dergelijken van gerecycled zeil, afkomstig van vrachtwagens. Alles wat ze verkopen is dus one of a kind.
Ik mag me nu eigenlijk al een beetje eigenaar noemen van een Freitag iPhone sleeve =D Mijn vader heeft er namelijk net een voor me besteld. En ik kan jullie precies laten zien welke iPhone sleeve nu onderweg is naar mij:

http://media.freitag.ch/010000012797/010000012797_7_0_L.jpg

Precies die! Dat vind ik zo leuk aan Freitag, ookal betaal je veel te veel voor een stukje oud zeil van een vrachtwagen, het is wel heel uniek.

Meer info: www.freitag.ch

ik vind het niks.

ik vind het niet zo mooi.

Freitag is ook niet echt een ‘mooi’ merk.

sorry, maar wat is daar nou uniek aan… het is een roze ipodhoesje met freitag erop, oke van hergebruikte vrachtwagen dan maar zo uniek is dat toch niet xD

hoeveel heb je ervoor betaald?

Beste manier om Freitag te beschrijven: industrieel. Ja, dat is het juiste woord. En je houd er van of je houd er niet van. Maar ik vind het iig heul vet =)

Hij is toch best wel origineel, er zijn niet veel Freitag sleeves in die kleur. Als je echt iets origineels wil, moet je bij de tassen van Freitag kijken, maar die zijn jammergenoeg echt heel duur.

Voor de sleeve heb ik (of eigenlijk m’n vader) 25 euro betaald (30 euro totaal, met verzendkosten).

30 euro teveel voor een stuk oude vrachtwagen in de kleur roze die niet eens mooi is naar mijn mening :stuck_out_tongue:

maarja, het is wel zo dat er dan van precies dát ding maar 1 is in de hele wereld en als jij daar dan gelukkig van wordt ofzoo… xD

30 euro voor een hoesje?
jij bent gek

en zo orgineel is het echt niet toch? ja misshicen de herkomst van het materiaal maar het onwerp zeker niet…

Ik wilde 'em vooral zo graag omdat er niet veel iPhone sleeves zijn die gewoon sleeve-erig zijn. en deze van Freitag is dat wel. Het is gewoon een sleeve, en dat zocht ik. En hij heeft iets leuks: met het lint aan de achterkant kan je je iPhone er uit trekken. En hij is roze. Genoeg redenen voor mij om em te vragen.

Ik vind het wel apart & een goede manier van recycling ( of hoe je dat typt…)

mijn baas heeft zo’n groen met witte messenger-bag.
ze zijn niet echt mijn ding, maar ik vind het wel goed
dat het helemaal gerecycled is enzo

Opzich wel een cool merk ja, maar ze buiten dat ‘uniek-zijn’ wel erg uit…30 euro voor een hoesje? Voor minder dan 5 euro maak je er zelf een, die echt uniek is…maar dat vind ik.

Wat een schoften om er zoveel geld voor te vragen O.o