Free Hugs

Vandaag in Toulouse meegemaakt: mensen die 'Free Hugs uitdelen.

Wat vind jij van dit initiatief? Heb je het zelf wel eens gedaan of meegemaakt? (Zoja, werd je er vrolijk van?)

Ik vind het wel grappig, nooit meegemaakt of zo :slightly_smiling_face:

wel meegemaakt, vaak op festivals te vinden, mensen met shirts/bordjes met daarop ‘free hugs’. Past perfect bij de sfeer en leuk om te doen!

Ik zie er wel soms 1 of 2, maar dat is altijd voor ontgroening :’]

Ik vind het echt wel een leuk idee, maar ik vind niet dat het overal kan. Op een festival of iets in die richting gaat prima, maar in een winkelstad is het al minder leuk. Kan wel, maar is anders.

Ik zou zelf nooit durven te gaan staan.

Ik vind het wel leuk! Op parkpop liepen er ook van die mensen rond, maar de waren eng! o.O Zagen er een beetje uit als oude junks…

Ik vind het een leuk idee, heb het zelf alleen nooit meegemaakt.

Haha ik vind het wel leuk, bij koninginnedag in Amsterdam kwam ik het tegen : )

nee nog nooit meegemaakt, maar het lijkt me leuk :’]

Dat wilde ik ooit doen met een paar vrienden in kigurumi-pakjes :’) Toch maar niet gedaan.

ter illustratie, dit zijn kigurumi’s:

http://freakthefashion.files.wordpress.com/2009/06/amigo-animals-1.jpg

Wat een gangsters :’)

Oh dat lijkt me echt super grappig om te doen =P. Vind het zeker leuk alhoewel ik denk dat niet iedereen het kan waarderen.

Ja idd, ik heb 't toen wel meegemaakt in utrecht volgens mij en dat was echt zwaar irritant.

Grappig. Die pakjes hadden ze hier op school aan met de stunt. Helaas geen Free Hugs…

Vet ;o Echt Aziatische kigurumi’s of van die dierenkigurumi’s? ;p

Allebei geloof ik. Ik heb dat konijn en die koe sowieso zien rondlopen, en ook wel een aziatische…

Op festivals is het super leuk! :grinning:

lijkt me ook wel leuk om een keer te doen. haha.

Mij lijkt het ook leuk om een keer zelf te doen. Wel met een paar vriend(inn)en uiteraard.