Freakyy?

Hooi,
Sinds gorpe 7 ben ik met hém bevriend. We zijn nu naar een andere school gegaan, eergisteren had ik mijn feestje. Mijn vriendinnen wílden dat ik met hem ging schuifelen, maar dat wilde hij niet, máár ik dus ook niet. Dat was ongeveer zo’n half uur. Toen zei hij:‘Ik heb een vriendin’ . Ik vind het wel een beetje freacky, want Hij had het niet eerder gezegt, ze heeft blijkbaar geen hyves, het staat niet in zn naam, enz. Wat denken jullie, heeftie wel of niet een vriendin?

x

dat kunnen wij toch niet beoordelen? zoiets zie je aan iemands gedrag.

Welke gevolgen heeft dat dan? Waar of niet, hij zegt het niet zomaar.

^ Het kan ook zijn, omdat mn vriendinnen dan weten ‘we moeten stoppen met dwingen’

Wat is gorpe?

Groep, jeetje.

groep^^

^volgens mij groep (A)

Nou ja, dat zij geen hyves heeft en er niks in zijn naam staat is toch niet raar?!

En verder kunnen we hier weinig over zeggen zonder zijn gedrag te zien inderdaad.
Misschien heeft hij echt een vriendin, misschien wilde hij gewoon van het gezeur af zijn.

En trouwens, ik heb ook niet in mijn msnnaam/hyvesnaam/weet ik veel wat staan dat ik een vriendje heb.
En er is vast een reden voor dat hij het zegt, of hij wilde gewoon van je af of het is echt zo.

Dat is toch helemaal geen probleem, want jij vind hem toch ook niet leuk?
Nou houden jullie vrienden tenminste op met jullie te pushen, hij stelt haar vast wel ooit voor (als ze echt bestaat)

uhm, wat boeit het dat hij een vriendin heeft of niet?

Hij wil jou gewoon niet

Hoe dan ook, ik zou het gewoon vragen. Maar dat iemand geef Hyves of Facebook heeft zegt nog niet dat die persoon niet bestaat. Vraag het gewoon en als het niet waar is, vraag waarom hij het dan zei. Hij zegt het niet voor niks, mss zegt hij dit zodat je vriendinnen stoppen met dwingen, mss zegt hij het omdat hij denkt dat je hem leuk vind en hij vindt je niet op die manier leuk en mss heeft hij echt een vriendin. Ik ken jullie relatie verder niet, dus ik raad maar wat maar hij zegt het niet voor de grap heb ik begrepen.