Franse providers, helleuuuup!

Hee!

Ik ga straks (10 mei) voor twee maand naar het buitenland, naar Zuid-Frankrijk.
Maar ik wil dus gewoon internet hebben, zodat ik niet op de camping waar ik ga werken
internet moet gaan kopen, wat super duur is.
Heeft iemand misschien verstand van Franse providers?
Wie kan me helpen? (:

xx

up up!

Meestal heeft je eigen provider wel gewoon een of ander pakket ofzo wat je dan tijdelijk bovenop je abonnement kan doen voor internet in het buitenland. Daarvoor moet je even contact opnemen met je huidige provider.

Providers in Frankrijk kun je gewoon op Google vinden. :dry:

Ze mag het toch wel gewoon vragen?
Misschien dat andere meiden hier goede Franse providers kennen waar ze ervaring mee hebben.

Ik denk dat het verstandiger is om via je eigen provider wat te regelen, aangezien je misschien niet goed frans kan, en dan word je misschien in de maling genomen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik persoonlijk zou het zekere voor het onzekere nemen! Maargoed haha, het is een tip!

Misschien kan je gewoon een simkaartje kopen?

Bedankt voor de reacties!

Ik heb namelijk gewoon prepaid van vodafone, dan moet je 1,50 per dag betalen, dat vind ik best veel haha…
Maar em, ik heb een blackberry 8520 curve, mn wifi doet het niet eens op mn crackberry haha…
Dus vandaar dat ik vraag om informatie over een franse provider met voordelig internet haha…
Maar ik kan natuurlijk altijd vodafone even bellen!
@ShellieMay: Naar La Baume, bij Cote d’Azur, bij de middelandse zee, Zuid Frankrijk!