Frans of tekenen???

Ik had ze allebei. (oud profiel denk ik)

Frans, later kan altijd een snel curses.
Snelcurses tekenen wordt moeilijker!

En ik weet ook niet wat je wilt worden ( of je uberhaupt dat al weet is ook de vraag ) Maar daar moet je ook naar kijken wat je beter van pas kan komen!

Kies het vak waar je het beste in bent en waarbij je zeker weet dat je een voldoende staat.

Ik ben teken-obsessed, maar ook zwaar francofiel :stuck_out_tongue:.

Persoonlijk zou ik Frans kiezen, omdat je er in mijn ogen meer aan hebt (het ligt er aan). En met tekenen zit je idd vaak tot laat op school, ik zou daar geen probleem me hebben maar ik kan begrijpen dat jij dat wel zou hebben.
Waar ligt je interesse? Wat zegt je gevoel?
Bij mij is het echt meteen: FRANS!
Naja ik hoop dat je er wat aan hebt :stuck_out_tongue:

^^, de waarschijnlijk grootste francofiel van heel girlscene.

Frans is gewoon TUK xD maarja. een 6.3 is nog een goede punt. Daar kan je nog voor leren. Als je niet goed bent in tekenen of als je geen motivatie hebt kan je er zeker op zakken.

als je goed bent in frans zou k frans kiezen (tenzij je later iets met tekenen wil doen, maar dat zal wel neit want dan had je de keuze al gemaakt). tekenen kost zoooo veel tijd (ervaring) en je wordt t echt zo beu omdat t zoveel tijd kost! tekenen vond k eerst altijd heel erg leuk, maar nu steeds minder. maarja dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

tekenen is wayyyyyy better!

Aan Frans heb je later wel meer :pensive: