frans leren

ik heb morgen een frans toets en het lukt echt voor geen meter iemand tips om te leren ?

wrst gebruik ik trouwens al

dit is zo logisch… er bestaan maar paar manieren;

-overschrijven
-wrts
-iemand je laten overhoren
-woordjes/zinnen afdekken en dan raden wat onder het papiertje staat

meer weet ik zo even niet, maar dit is zon beetje wel bijna alles over hoe je het kan doen.

XXX

wat moet je leren? woordjes, zinnen of grammatica?

Ik leer altijd hardop. Dat helpt bij mij! En sowieso overschrijven of overtypen! :wink:

Gewoon wrts ofzo.
Zo moeilijk is het niet.

Haha, ik ook. En dan bij alles dikke ezelsbruggetjes verzinnen :’)

Maar ik gebruik wrts en als je dan bijvoorbeeld 200 woordjes moet leren, niet alle woordjes in één lijst, maar opdelen in lijsten van 50. Ik vind zelf 60 echt de maximale grote van woordjes in lijsten, anders raak ik helemaal in de war :’)

joehoe XD? antwoord ;d ?

Ik zou iemand je laten overhoren.

ik maak altijd een heel klein spiekbriefje, als je die maakt leer je daar ook al heel veel van. en dan doe ik die in bij de veering in een pen. en als ik dan die toets ofzo heb dan schrijf ik met die pen en dan zie ik heel dat spiekbriefje weer voor me zonder dat ik er op kijk. ik vind het heel handig. kweet niet of jij er wat aan hebt maar bij mij helpt het echt!!!

ik gebruik teach200, dat werkt bij mij beter dan wrts. en de grammatica kan je laten uitleggen door je broer/zus/vader/moeder :slightly_smiling_face: