Frans betoog

Hee!

Voor mijn mondeling SE moet ik een betoog in het Frans houden. Dit hoeft niet lang te duren, ongeveer drie minuutjes of zo. Maar ik vind het heel moeilijk om een onderwerp te verzinnen en om er dan nog eens een betoog over te schrijven. Heeft iemand misschien ideeën voor een onderwerp (een beetje een “simpel” onderwerp dus) of eventueel Franse zinnetjes die ik in een betoog kan verwerken? Ik ben echt hopeloos want ik vind het zo moeilijk, haha… Alvast bedankt! X

Misschien iets over de Amerikaanse verkiezingen of de maatregelen van onze regering?

Bon chance!

Merci!

Dit kan ook voor mij van pas komen haha, ik moet in Januari ook een frans betoog houden helaas. Ik ga het idd ook doen over de verkiezingen, maaruhm ik hou het iets ‘algemener’ dus ik ga het eigenlijk meer hebben over ‘alle’ verkiezingen en de speciale dingen eraan enzo, en als je daar dan een beetje omheen praat en wat fotootjes laat zien tussendoor vul je die 3 minuten wel op :grinning:!

Succes (:

Pff ik vind het wel echt lastig hoor!

Maar dankjewel, jij ook succes!

Ik zou het simpel houden. Ga nu niet kloten met politieke termen ofzo. Ik heb m’n betoog toen over de invloed van gefotoshopte modellen op jonge meiden gedaan (:

en standaardzinnetjes…Zoek vooral uitdrukkingen op om je mening te uiten. Je trouve que, je pense que, à mon avis,…