[Fragment] Ogen vol vuur.

[fgcolor=#AEAFB0]Ik ben er nog niet zeker van of ik dit bij een fragment houd, als ik zin heb maak ik er een verhaal van (:.[/fgcolor]

Ogen vol vuur.

De zoute tranen rolden hun weg naar beneden vermengden zich met de mascara, waardoor er zwarte vegen op mijn gezicht ontstonden. Wanhopig liet ik me op het vuurrode vloerkleed vallen en kneep woedend in het scherpe keukenmes. Het leek alsof ik verlamd was en de pijn niet meer voelde, bloed sijpelde langs mijn armen en liet zich vallen op de harde grond.
Enkel de pijn in mijn hart overwon alles, in tegendeel, het hield me dag en nacht wakker. Zwak boog ik mijn hoofd voorover en sloot mijn ogen, alles werd zwart.
Peinzend dacht ik na over de dingen die me waren overkwamen, de dingen die me zo diep in de grond hadden geboord. De pijn en frustratie, maar vooral ook het iets waarop ik mijn frustratie afreageerde. Het was o zo slecht, maar wat voelde het toch voortreffelijk. Dodende blikken en ogen vol vuur schoten in mijn gedachten omhoog en zoals altijd begon ik heftig te trillen, weer stroomden er druppels tranen langs mijn wangen en was een einde het enige wat ik wenste.
Even wierp ik een blik naar de oude littekens die me moeiteloos raakten, scherp als pasgeslepen messen. Weer kwamen er emoties omhoog, en een harde neiging om terug te gaan naar toen. Om even weer de adrenaline en wilskracht te voelen, even weer de pijn van de haarscherpe snee├źn die stuk voor stuk mijn huid verpestten, maar de pijn zouden doven.

[fgcolor=#4D662D]Commentaar en tips zijn van harte welkom. :slightly_smiling_face:[/fgcolor]

Ik vind het een heel mooi stuk, echt goed geschreven.

Haha heel erg bedankt :slightly_smiling_face:.
Ik weet nog niet of ik er een verhaal van maak, ik was vanplan om nog iets te posten op dit forum, ik denk dat ik daar eerder een verhaal van zou maken. Want ik heb hier niet echt meer insperatie voor, ik hou meer van horrorachtige fantasie dingen ect.

Oeh mooi :grin: