Fox reizen

Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die al eens met de reisorganisatie Fox een reis hebben gemaakt? Of zijn er misschien mensen die dat dit jaar van plan zijn? Ik wil dit namelijk erg graag doen maar ik weet niet of er ook wel ‘jongeren’ meegaan of alleen maar 50 plussers :’)
Graag hoor ik wat ervaringen van mensen!

Sorry geen ervaring mee, maar bieden ze geen speciale jongerenreizen aan?

Nee, helaas niet… Maar ze hebben zulke toffe reizen maar als dat alleen met oudere mensen is, zit ik daar niet echt op te wachten :’) In ieder geval bedankt voor je reactie!

Er was vorig jaar ook een programma, wie is de reisleider. Dat was geloof ik ook met fox reizen bedenk ik mij. Bij die single reizen was het geloof heel verschillend zelf een hele oude man, maar niet heel veel jongeren geloof ik. Moet je anders maar even nakijken want ik weet het niet meer zeker :stuck_out_tongue:

Ze hebben inderdaad toffe reizen, is er niet een organisatie die dat doet voor jongeren?

Oh thanks! Ga ik even nakijken. Nou, ik ben dit jaar met Simbo naar Ghana geweest en dat was met mensen van mijn leeftijd maar dat was zo slecht geregeld. Ik ga nog even verder zoeken :slightly_smiling_face:

Iemand anders misschien?

Ik ben vorig jaar met Fox naar Thailand geweest :slightly_smiling_face:
We hebben deze reis gedaan: http://www.fox.nl/rondrei…e-rondreis-noord-thailand , een groepsreis van 15 dagen dus (:

Onze groep bestond uit: een Nederlands gezin met 4 kinderen (tussen 13 en 20 ongeveer), de oudste twee kinderen hadden hun vriend mee, een ander Nederlands gezin met 2 kinderen (14 en 17 ongeveer), een Belgisch gezin met 1 kind (11), een moeder met een dochter (20), twee oudere koppels, en dan mijn familie (mijn moeder, vader broer van toen 13 en ik, toen 18, mijn oom en tante, en mijn neef van toen 14). En ohja: wij zijn ook Belgen, maar het was eerder uitzonderlijk dat er zoveel Belgen meegingen. Ik moet wel eerlijk zijn: je praat wel met elkaar, maar ik had eigenlijk niet echt veel contact met de andere jongeren, omdat je toch elk je eigen ding doet met je eigen familie.

Als er nog iets is wat je wil weten, vraag het maar (:

Ik heb in ieder geval relatief goede ervaringen met Fox.

En als ik het me goed herinner, kan je op voorhand zien in welke leeftijdscategorie je medereizigers zijn.

Oke :grinning: Maar in de groepsreizen gaan dus ook familie’s mee? Want ik ga niet met mijn ouders maar ik wil gewoon in een groep met andere jongeren die alleen gaan! Maar als daar dan heel veel familie’s in zitten is het ook niet echt gezellig… Pfff, ik ga nog wel even op zoek naar andere mooie reisjes! In ieder geval bedankt

Ja, bij de groepsreizen vind je vooral families en (oudere) koppels. Er was eigenlijk niemand alleen. En ik denk ook niet dat het leuk is om alleen mee te doen aan een groepsreis. Bij een groepsreis is het toch een beetje ‘iedere familie/koppel voor zich’.

Als ik jou was, zou ik zo’n single reis met Fox doen. Dat is meer wat je zoekt, denk ik :slightly_smiling_face:

http://www.fox.nl/single-reizen

Fox heeft trouwens ook een forum, misschien dat je daar wat aan hebt.

Ik heb inderdaad even zitten kijken maar die singlereizen zijn vanaf 25 jaar… En ik denk dat daar juist heel veel oudere mensen mee naartoe gaan! ik ga nog even kijken bij dat forum inderdaad :slightly_smiling_face:

Dan zou ik een andere reisorganisatie kiezen, die meer op jongeren gericht is. (:
Ofwel met een een vriendin een groepsreis doen.