Foutmeldingen op girlscene

Beste allemaal,

Ik word echt knettergek van de hoeveelheid foutmeldingen op Girlscene. Niet alleen op het forum zelf, maar ook op de homepage.

Bij mij wordt ht scherm (of op de iPad/iPhone) wit en staat er een rare html code op met een error. Wie heeft hier nog meer last van? Is de klacht al bekend? Ik begin me er echt heel erg aan te ergeren.

Dit heb ik ook regelmatig.

ik had net nog,met een rare tekst codes ofzoiets

Ik vind het inderdaad ook steeds vaker dat het terugkomt.
Vanochtend al een stuk of vijf keer.

Ik vind het echt poep irritant. Ik zit dan voornamelijk in de WWJNEEK slow en het ebay topic en ik stoor me er aan als de site er dan weer eens uit ligt, muhhh

Ik had het net nog!

Ik had het net ook! Superweird :confused:

Ik heb het ook steeds, vooral op de ipad

Ik heb het ook wel eens, vooral de laatste tijd behoorlijk vaak. Luigi, je kan denk ik het beste de volgende keer dat je die soap error krijgt een printscreen maken en die dan naar Danique sturen met wat uitleg en eventueel een link naar dit topic. Zij kan het dan doorgeven aan de techniek, die er dan naar kunnen kijken en het probleem kunnen proberen te fixen.

Zal mijn best doen om die print screen te bemachtigen.

Dat is niet degene die we bedoelen.

Het is inderdaad zo dat bij veel leden de site er structureel uitligt, mij overkomt dit eens in de paar dagen en de ene keer is het 5 minuten dat ik niet op het forum kan, de andere keer een uur.

Ik had net weer bijna drie kwartier foutmeldingen weeeh. Dus toen heb ik ook maar even een printscreen gemaakt haha.

Luigi had je al gemaild? Anders doe ik het zo even.

Ja. ugh, de foutmeldingen waren er weer. Maar ik denk dat beter iedereen die dit hier leest en de problemen ook heeft een mailtje kan sturen, dan merken ze wel op dat dit een heel groot probleem is en dat er echt wat aan gedaan moet worden.

Ik heb gemaild. De techniekmensjes werken alleen op donderdag, maar ze zijn dus op de hoogte!

Hmm, het probleem van de foto’s kunnen uploaden is er ook nog steeds.
maar die codes zijn wel kei irritant idd :cold_sweat:

Hm, foto’s?

Ja, deze melding. krijg ik al vanaf begin af aan, bij alle foto’s die ik wil uploaden

Thanks voor het mailen Piv :3

Goh, dat heb ik gelukkig nooit. Ben blij dat Piv het doorgemaild heeft, dan kijken ze er hopelijk gauw naar.