foutmeldingen, ooooooveral

Uhum oke, komt ie…

Zoals vele wel weten heb je nu bijna overal foutmeldingen op elke laatste pagina.
ik dacht dat het eerst alleen in die grappige plaatjes topic was, maar nee.
Dacht dat het wel over zou gaan maar het duurt nu echt al super lang en vroeg me af of mensen van girlscene, die eraan werken enzo er wel vanaf wisten?
Of er al aan gewerkt word ofzo?

Ik weet dat ik niet de enigste ben want ik hoor er steeds meer mensen over
dus dit is eigenlijk meer een vraagje of de fout bekend is?
en of er aaaaalsjeblieft wat aan gedaan kan worden ^^

Ik heb dit nu ook bij: bekijk onderwerpen waar je hebt gereageerd. Vond dat juist super handig :’)

Ik heb het bij elk topic, altijd.

Er kan niets aan gedaan worden.
Jammer maar helaas.

Iedereen heeft het volgens mij. en het is nogal irritant ja.

Ik weet wel waar het door komt, maar niet hoe het opgelost moet worden.

De foutmeldingen ontstaan als er een bericht uit een topic wordt verwijderd, of een account wordt gebanned van het forum (dat betekent namelijk dat zijn berichten ook worden verwijderd.) zodat er een soort “ghostplek” ontstaat waar eens dat bericht stond. Dat slaat dat ding dus telkens over, dus kan het voorkomen dat het systeem denkt dat er al een nieuwe pagina is, terwijl daar helemaal geen berichten staan, alleen die ghostplek.

maar hoe komt het dan dat het ineens zo een beetje overal is?
had er eerste echt nooit last van

idd is egt irritant (kweeniet of t nog een keertje word opgelost??)

Er worden de laatste tijd meer account gebanned en meer berichten verwijderd, alhoewel we dat laatste aan het inperken zijn nu we merken dat het een negatief effect heeft op het topic.

Ik moet zeggen dat ik er zelf niet zo heel erg veel last van heb.

Ja, ik word bestwel gek van de foutmeldingen nu…

^ En hoe zit dat dan met ‘My topics’ ?

^ Dat zijn de topics die jij hebt aangemaakt.

ja, maar ze bedoeld dat daar ook die foutmelding zit nu…
denk ik

Ik kreeg net zelfs een foutmelding toen ik op iemands profiel wilde kijken… het moet niet gekker worden…

echt!? wauw, het word wat hier…
straks is alles foutmelding

Dat mag niet!! Dan zijn al onze berichten weg toch? Dan kan ik ze nooit meer teruglezen, en dat vind ik zo leuk…

Ik heb het ook, maar ook bij bestaande topics… die dus niet verwijderd zijn :face_with_raised_eyebrow:

okee, heel eng. bij deze reactie dus is een keer niet Ö

fackingggg irritant!! heb hier dus ook last van…

je kunt wel onder het kopje forum op my reactions klikken! tenminste bij mij!