Foutje met Mascara

Heeeii, ik heb een vraagje, elke dag als ik mascara opdoe dan schiet ik altijd uit, en niet een beetje, maar er zit dan meer mascara op mijn gezicht dan dat er daadwerkelijk op m’n wimpers zit… Maar als ik geen mascara opdoe dan heb ik echt van die spleetogen in de ochtend, en dat is gewoon kut, iemand tips hoe ik niet elke dag 20 minuten bezig te zijn met mascara van je gezicht af te schrobben?? xx

Dan is je motoriek niet echt best :’).
Misschien moet je op youtube filmpjes bekijken van Michelle Phan, zij heeft wel tips voor mascara. Bijv. door een visitekaartje achter je wimpers te plaatsen.

Zorg er voor dat je niet teveel beweegt met je hoofd en je arm/hand.

Soms als ik ook echt klunzig bezig ben houd ik met mijn ene arm, mij andere arm vast zodat je meer grip hebt en goed bezig kunt bij dat oog :slightly_smiling_face:

Hahahahah thamxx, dat van die arm probeer ik ook altijd, maar dan krijg ik opeens een spasme aanval ofsoow en ik weet niet wat het is…

Ja dat visite kaartje is wel een goed idee, maar het zit ook op mijn neus, en wenkbrouw, en ik weet niet of mascara opdoen met een masker heel handig is… x

ik zou gewoon even heel veel oefenen.

Ja dat doe ik ook al 2 jaar xD

Ja, veel oefenen en misschien eens iemand vragen hoe zij dat doet. Ze wil het je dan vast wel leren. Ik heb er nooit zo’n problemen mee, maar ik zou gewoon het borsteltje stilhouden en erlangs ‘knipperen’ met je wimpers. Succes!

Haha dat heb ik ook altijd, ik smeer mn mascara altijd echt overal op, op mn neus, op mn ooglid op mn voorhoofd enz. Bij de action heb je van die hele goedkope ‘washandjes’ waar je make-up mee kan afhalen, als je daar iets water op doet en even over de streep gaat dan is het zo weg. Dan heb je ook geen gedoe met make-up reiniger en watjes. Ze zijn heel goedkoop en als ze vies zijn kun je ze in de was doen en zo weer opnieuw gebruiken, erg handig!

Oefenen helpt bij mij ook echt niet, ik ben gewoon niet zo goed in het aanbrengen van make-up, hoeveel ik ook oefen. ;p

Het kan ook aan je mascara borsteltje liggen, misschien is die te dik of te lang.
xo

Je hebt zo een soort van tool voor mascara aan brengen. Het lijkt op zo een ontharingscrème schrapertje… Die doe je boven of onder achter je wimpers en kan je gemakkelijk je mascara aanbrengen

ik heb het ook overal opzitten… gewoon er daarna met een goede remover afhalen, eerst grof met een wattenschijfje en dan langs je wimperranden met een wattenstaafje. kan heel snel.
misschien, als je er 20 minuten mee bezig bent, smeer je er wel te veel op

Wow, dat vind ik knap :’)

whahahha pkee thanxx girlss, hier kan ik wel wat mee denk ik, maar als jullie nog meer tips hebben x

http://imgs.inkfrog.com/pix/ashopone/blue-Eyelash-Comb1.jpg

0.99 dollar bij deze verkoper

Ik persoonlijk vind het er creepy uitzien maar mischien werkt het voor jou?

Ooow thanxx, het ziet der inderdaad een beetje vaag uit xD, ik zal eens kijken x

Ja zo een ding bedoelde ik ! :grinning:

Hoe doe jij je mascara op? met je ogen dicht of open? heb je een groot/klein borsteltje… misschien moet je een keer andere mascara proberen? Heb het zelf ook maar dan pak ik gewoon een vochtige makeup remove doekjes heb veeg ik het zo weg, of een nat wattestaafje?

Eehm haha beetje raar.

Haha, je zou zeggen oefening baart kunst maar in jou geval niet echt zo te zien.
Heb je ook al geprobeerd om je arm~elleboog te steunen tijdens het gebruiken van de mascara?
Zelf doe ik dat niet maar in het begin altijd wel.
Misschien een tip ;x

ik snap nooit dat mensen zoveel moeite ermee hebben… Bij mij zit het altijd alleen op mijn wimpers hoor xD
Sorry, hier heb je dus niks aan…