Foute vriendjes

Ik zat laatst te denken, eigenlijk heb ik best wel foute vriendjes gehad.

• Me eerste vriendje had iemand neergestoken toen die 12 was (hij is nu 18).
  • Me tweede heeft een keer geprobeerd iemand dood te schieten, want dat was de vader van zijn vriendin, en die vader had dus die vriendin verkracht (z’n dochter dus).
  • En daarna kreeg ik een vriendje (is nog steeds m’n vriend) die in de gevangenis heeft gezeten (paar dagen maar) omdat hij van die merkplaatjes van auto’s had gestolen (toen hij 15/16 was, hij is nu 19)

Maar toch voelen ze totaal niet als foute vriendjes, ik bedoel, het zijn nu hele normale jongens. Het is allemaal van jaren geleden.

Dus ik vroeg me af, zijn er meer meisjes die zo een soort vriendje hebben of hebben gehad? Of trek ik gewoon foute gozers aan…

Misschien dat je zo’n type bent, die foutje jongens aantrekkelijk vinden?
Heb eigenlijk geen idee hoor!
Ik heb nog nooit zulke vriendjes gehad en ik denk als ik wel zo’n vriendje zou krijgen, ik het wel gelijk zou opmerken.

ja ik heb weleens een fout vriendje gehad, niet dat ie iemand echt vermoord heeft ofzo, maar mijn ex die heeft me eerst mishandeld, daarna een vriendin van me een miskraam bezorgd, toen ik het uitmaakte me gestalkt en geprobeerd me aan te rijden met z’n auto, gelukkig ben ik nu van m af :slightly_smiling_face: nu heb ik wel een lieve vriend, gelukkig!

Ik denk dat je dan toch gewoon een beetje op badboys valt.

dat is wel heel erg fout, die eerste 2 :’). misschien hebben ze ook zo’n uitstraling maar nee, ik val er zelf nooit op.

Nee, ik hou van brave jongens

naja inderaad misschien trekken dat soort jongens jou inderdaad,
ik bedoel ik heb ook niet echt lieve vriendjes gehad… maar niet zo heel extreem als ik eerlijk mag zeggen:$
gelukkig ben ik van mijn badboy periode af en heb ik nu een geweldig vriendje waar ik bijna 2 jaar mee ga:D

nou die huidige vriend van jou valt nog reuze mee hoor. Anders ben ik ook slecht. ik draaide vroeger de dopjes van autobanden en rende met onze universele afstandsbediening door de wijk om tv kanalen te verzetten. :grinning:

Badboys!!
Wat is daar zo erg aan? het is allemaal voor jouw tijd gebeurt!