"foute" vriendje

Hoi
Ik heb sinds 4 maanden een relatie met iemand. De meesten zullen zeggen dat het fout is waar ik aan begonnen ben maar daarom plaats ik ook deze topic. Misschien heb jij ook een vriend die in andermans ogen misschien verkeerd is om wat ie ooit heeft gedaan en of gezegd maar ben je er zelf heel gelukkig mee!
Wie weet kunnen we dan onze verhalen etc delen?
Liefs sun

Als je van hem houdt zul je ‘schijt’ moeten hebben aan andere mensen die zeggen dat hij fout is

Geloof mij dat heb ik ook wel. Maar soms is het fijn om bepaalde dingen te delen met iemand die het gevoel kent.

Mijn vriend was vroeger een backstabbing vreemdgaande achterbakse eikel. Dat mag ik nog menig maal horen van andere. Tja.

Ik weet wie hij nu is, en daar gaat het mij om.

Dat heb je helemaal goed!! Mensen kunnen veranderen. Sommige denken daar anders over en dat is hun goed recht maar ik maak het nu letterlijk zelf mee dat het wel kan!

Trek je niet aan wat anderen zeggen over hem (: Maar denk wel na dat ze misschien gelijk hebben…

Ik denk er ook zeker over na. Maar zie ook dat ie verandert is! Maar je hebt gelijk ik denk er zeker over na!

Nou het ligt eraan op welke manier voor verkeerd?

Maar ik denk dat je bedoeld dat hij misschien is vreemd gegaan o fdergelijks…
Mensen kunnen veranderen, leren van hun fouten.
Hij is je vriend, waarschijnlijk kan je het er met hem ook over hebben…

mn vrienden mogen m niet, mn ouders mogen m niet, maar ik ben gek op 'm…

Nou mijn vriend is zeker niet vreemd gegaan of iets dergelijks. Ik bedoelde meer dat ie ooit op het verkeerde pad heeft gezeten qua levensstijl. Is moeilijk om zo in het openbaar uit leggen. Mijn ouders mogen hem gelukkig en vrienden zijn ook blij voor mij! Dus dat is het allemaal gelukkig niet.

Mn ouders mogen hem niet. Zn moeder mag mij niet.
Alleen mn vader keurt t nog goed… en als k bij me pa ben dan zie ik m.
So wrong, but i love him too much =’)
Mijn vriend heeft ook zeker op het verkeerde pad gezeten, gelukkig weten mn ouders het niet anders dan word de haat nog erger haha xD

Dat is klo.e voor je. Liefde kan soms heel fijn zijn maar ook soms zo verdomd moeilijk. Ik ken het gevoel. Sterkte kus

Oke, dit heb ik met een vriendengroep gehad… (stelen, blowen, fandalisme en sommigen hebben vastgezeten…)
Ik ga nu niet meer met ze om maar ik mocht ze echt. Zo’n situatie is echt kut.

Maargoed, mensen kunnen veranderen en spijt hebben. Wat gebeurd is is gebeurd, daar kan hij ook niks meer aan doen. Het is natuurlijk anders als hij nogsteeds ‘bezig’ is…

Daar lijkt het wel een beetje op ja. Maar NEEEEEE hij is er helemaal NIET meer mee bezig. Hij heeft 4 kids waar die voor wilt gaan en mij nu maar daarvoor had ie al besloten dat die dat leven niet meer wilde. Maar ja het blijft moeilijk voor sommige mensen om dat te geloven en dat begrijp ik dan ook wel. Maar ik heb vertrouwen in hem en in ons!!

ja mn ex is verkeerd. nouja, was verkeerd, maar zeker niet qua trouw zijn want dat was hij wel. meer in de richting van drugsgebruik, veel stelen, gevechten, zitten, dealen, veel alcoholgebruik etc) hij is wel iets veranderd nu, maar nog steeds niet veel.

Ja ik ken het. Alleen ik weet niet hoe oud jouw ex is maar die van mij is nu eind 30 en ze zeggen dat verstand met de jaren komt dat is ook wel gebleken in dit geval hahahah. Hij is ECHT overal mee gestopt gelukkig. Hij weet dat hij met nog 1 misstap ALLES kwijtraakt.