Foute vriendin?

Ik heb dus een vriendin laten we haar maar even A noemen.
Ze loopt achter mijn rug om allemaal dingen van mij door te vertellen.
Bijv. Ik had het uitgemaakt met mijn vriendje omdat er wat dingen waren gebeurd, dus daarna belde zij mij om te vragen hoe het ging en toen ging ik maar even naar haar toe. Toen heb ik alles verteld wat er was gebeurd tussen mij en mijn ex. Toen hoorde ik van een andere vriendin B, dat zij aan allemaal mensen achter mijn rug om dat verteld heeft aan mensen die ik amper ken en überhaupt dingen door lult over mij, die best wel privé zijn. Ik heb haar dat ook duidelijk gemaakt dat ik dat echt niet vind kunnen dat ze dat soort dingen doorverteld. Ook ga ik nu met een meisje om die A niet mag en A heeft mij gezegd dat ze liever niet heeft dat ik met haar om ga.

Toen vandaag kwam A boos naar mij toe en zei dat ik haar niks meer vertel. Want ik had seks gehad met mijn ex. Maar dat is nou niet echt iets om trots op te zijn. Ik wil ook niet dat iedereen dat weet en heb het dus aan 2 goede vriendinnen verteld. Toch is A het te weten gekomen en vanavond negeerde ze mij.

Ik weet het even niet meer, wat zouden jullie doen in deze situatie alvast bedankt meiden (:

x x x

Zeg tegen haar dat je niet wilt dat ze over je roddelt, zéker niet als het zo privé is.

Als ze het toch blijft doen zou ik haar dumpen (negeren, niet vergeven) want het is gewoon aso dat ze dat doet.

Neejoh. Hartstikke aardig.

Ik zou haar al lang een keer op dr gezicht gepoft hebben. Niet iedereen hoeft jouw persoonlijke dingen te weten, toch? Nee. Dump haar.

mee eens!!
en blijkbaar zijn die andere 2 goede vriendinnen ook niet te vertrouwen want hun hebben het ook verder verteld. :zipper_mouth_face:

Nou, dat hoeft niet perse, misschien heeft der ex er over op lopen scheppen en is die “vriendin” dat zo te weten gekomen (we weten allemaal hoe jongens zijn he)

Maar voor de rest ben ik het er idd ook mee eens… Dumpen die handel

Haar geen dingen meer vertellen over je privé leven.
En eens goed met haar praten.

wat een rotvriendinnen… kijk, iedereen roddelt over elkaar maar dit soort dingen kun je gewoon echt niet doorvertellen. nieuwe vrienden zoeken en daarna dumpen die handel =D

dumpen die handel :slightly_smiling_face:

Sla der gewoon op der bek (drastisch) maar ze moet niet jou het idee geven dat je haar kon vertrouwen en daarna gaan doorlullen. So what dat je sex met je ex had? Was ze derbij? Is het haar ex? Als dit nee is heeft ze geeneens een reden om boos te zijn. Kind zit gewoon hartstikke fout (wil der nog boos over zijn ook! Het lef nog wel!!!), is geeneens een echte vriendin van jou dus uitchecken bij der.

Ja jullie hebben wel gelijk, echt te vertrouwen is ze niet. Ze heeft al amper vrienden omdat ze dit soort dingen heeft geflikt. Dat sex met m’n ex weet ze van mijn ex die had ze gesproken. Ik ga maar eens goed met haar praten en zeggen dat ik haar niet kan vertrouwen en dat we dus beter geen vriendinnen meer kunnen zijn. Bedankt iedereen (: