foute opmerkingen door ouders.

[b]naast vrienden,vriendinnen,klasgenoten,leraren is er nog een groep die geregeld foute opmerkingen maken: de ouders.

post ze hier![/b]

ik zat dus mn vader te vertellen over een vriend van mij die niet durft te zoenen met meisjes, en toen kwam er dit gesprek uit:
pa: nou, dan ga je toch met hem oefenen?
ik: meen je dat nou?
pa: ja, gewoon als een vriendendienst, zodat hij het in het vervolg niet eng meer vind.
ik: meen je dit serieus?
pa: ja, je kan toch gewoon hem helpen door te oefenen.
ik: pap, ik ben toch geen slet!
pa: nou…
ik: wat nou ‘nou’ ?
pa: je zoent wel met iedereen.
ik: pap, ik heb met 8 jongens gezoend!
pa: dat bedoel ik.

thanks dad, love you too.

Hahaha, stiekem klinkt jou vader best geniaal.

up!

Hahahah +1 voor je pa!

ik vond het eigelijk ook best grappig, maar om zo’n opmerking moet je zelf gewoon niet lachen, maar moet je het tegenspreken. ookal werd ik er behoorlijk uitgeluld :cold_sweat:

we keken laatst 2012. en dan sterft bijna de hele bevolking uit. en toen zei m’n moeder; nou dan moeten ze flink gaan rampetampen om de bevolking terug te krijgen. waarop mn vader antwoorde; moeten wij ook niet iets aan de bevolking doen?

ik rende gillend de kamer uit! bah

Tijdens een hockeytoernooi kwam mijn trainer 's ochtens om 4 uur helemaal lazarus de tent in: “Hey! Is er hier nog een slaapplek voor mij?” En toen zei ik dat hij wel op mijn bed mocht gaan liggen. Toen hij sliep hebben we slagroom op zijn kont gespoten, maar toen hij ging draaien zat mijn slaapzak dus ook onder de slagroom…
Toen het toernooi afgelopen was en mijn moeder mijn slaapzak uit ging wassen, kwam ze er dus achter dat er vlekken op zaten. Toen ze aan mij vroeg waar die vandaan kwamen zei ik dus dat we slagroom op de kont van mijn trainer hadden gespoten alleen dat toen de slaapzak ook onder de slagroom kwam te zitten. Mijn moeder zei toen: “Oh, maar goed dat je zei dat het slagroom was, anders had ik nog iets heel anders gedacht…”

Great, thanx mom! :S

Voor het schoolfeest.
Moeder: ‘Ga je nog veel jongens zoenen’
Ik: ‘Ja, ik heb een hele lijst en ik ga ze afkruisen en ook cijfers geven’

Toen ik uit de auto stapte, riep mijn moeder me terug.
Moeder: ‘Vergeet je je lijstje niet?’
En dat dan terwijl er 5 mensen bij stonden x]

niet echt iets fout.
maar wel heel dom.

we waren een keer voetbal aan het kijken met de hele familie. oranje ofzo idk. Mijn moeder is ook best klunzig, en altijd als één van mijn familieleden iets doms doet noemt iedereen hem/haar (mijn moeders naam) maar nu echt; er was een doelpunt. Dus iedereen ging uit zijn dak. En doen was er een herhaling, En toen sprong me moeder heel enthousiast, ging helemaal uit haar dak. niemand zei ook iets. en toen riep helemaal; zoo, 2 achter elkaar! en toen ze ging zitten, zei mijn vader heel droog; dat was ze herhaling hoor.

en nu moet ze dat elk jaar op feestjes weer horen xd

Wat mijn ma gister zong was pas erg;
Kom maar konijntje, kom maar wiebelen, wiebelen.

Had ze op d’r werk gehoord, vindt ze het grappig, omdat het zo fout is. Loopt ze het ongegeneerd te zingen. En ik schaam me dan dood. :see_no_evil:

hahaha

mijn vriend, broertjes en ik sliepen een paar nachten bij mijn vader. toen mijn broertjes en vader weg gingen om boodschappen te doen bleven wij thuis.
toen mijn vader weg ging zei hij; we euhm, bellen we even als we er weer aankomen.
ik; waarom?
hij; nou gewoon… zodat jullie dat weten…
ik; hmm ok…
hij; en je weet wat oma altijd zei he! slaap je niet, dan rust je toch!

danku danku.

HAHA :stuck_out_tongue:

haha.
(laat mijn verhaal mar, was niet grappig xd)

Hahah het was geniaal,
We(pa+ma+zus) hadden het er over waarom mijn vriendje in eerste instantie op mij viel en mn zus der vriend op haar.
En mij vriendje viel dus ook op de vorm van mn mond. Dus mn moeder zegt heel vrolijk, ja op de grote zeker. (bedoelde het van grote bek hebben)
Maar ja dat vatte ik toch wel anders op samen met mn zus hahaha.

Een tijdje geleden stond New kids on the block op op tv en toen hoorde ze iemand ‘verrekte mongol’ of wat dan ook zeggen. En nu zegt ze dat ook constant. Over het algemeen vind ik me ma wel grappig en cool, maar dit vind ik echt niet kunnen xD

En laatst stond Lovegame van Lady Gaga op, ging ze er heel pervers op dansen. Niet zozeer een foute opmerking, maar een foute beweging…

hahaha.
mijn pa zegt altijd jonge,
maar dan komt het er gay uit. verkeerde toon

Hahahah mijn vader die kent dus die hele clip en het hele liedje uit zn hoofd!
‘Wat een kutslome muziek, of huh wat was het nou?’
‘Wat een langzame kutmuziek, pap.’
En soms zingt ie mee
‘Rij ik op mn Vespa, ciao!’
hahaha meer kan ik even niet meer herinneren!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=VintageSoul link=topic=146851.msg4868950#msg4868950 date=1266843117]
Een tijdje geleden stond New kids on the block op op tv en toen hoorde ze iemand ‘verrekte mongol’ of wat dan ook zeggen. En nu zegt ze dat ook constant. Over het algemeen vind ik me ma wel grappig en cool, maar dit vind ik echt niet kunnen xD

En laatst stond Lovegame van Lady Gaga op, ging ze er heel pervers op dansen. Niet zozeer een foute opmerking, maar een foute beweging…[/quote]

whahaha ik heb een beeld voor me X[

mijn vader heeft laatst een mobiel voor z’n verjaardag gekregen
en toen zei hij op een gegeven moment ‘eh als ik op wil nemen he, moet ik dan op het groene of rode telefoontje drukken?’
x]

ohjah.

ik moest gister vier vlechten in mijn vaders haar doen. zodat hij het gewoon in een staart kan doen, anders gaat het steeds los (men vader heeft een soort afro. maar het is nu echt wayyy to lang, maar hij wilt het niet knippen, echt terrible) en toen leek hij net een spin. nu heeft hij het nog steeds in naar zijn werk. gelukkig doet hij geen kantoorbaantje ofzo haha.