Foute keuze of niet?

[i] Iedereen praatte over mij tegen een jongen waar ik mee had,
hij werd zo erg … opgesteukt zou ik het maar zeggen,
dat hij me negeerde en boos op me was,
niemand had het uitgemaakt… en dat is nu 1/2weken geleden,
Vandaag kwam hij naar me toe, en zei hij ineens dat het een domme fout was,
hij had mij 1 kans gegeven toen ik iets doms deed, en hij had het me vergeven…
dus dat heb ik nu ook bij hem gedaan,
het is dus weer aan…
maarja, ik weet het niet… is het dom dat ik dit gedaan heb…
ik zei hem nog : iedereen zal wel weer over ons gaan praten, en ruzie gaan zoeken, heb je dat wel voor me over.
toen zei die : Ja, en het is ons eigen leven dus we mogen t zelf weten…

ik heb er wel een goed gevoel over, maar mijn gevoel heeft het wel vaker mis… [/i]

Ik snap echt niet waar het nu om gaat MAAR JAAAA dat zal wel aan mij liggen.

Je bent niet de enige x]

Als jij er een goed gevoel over hebt, denk ik niet dat het een verkeerde keuze is.

Nee ik breng het heel onduidelijk :$.
om het simpel temaken… denk ik :
hij schold me uit voor dingen tijdens onze ruzie, waardoor we allebei dingen zeiden die we niet meende, en toen ging het… uit & nu zei die dat hij spijt heeft en het dom was en hij me terug wou en ik wou ook dat het goedkwam… dus is het nu weer aan, alleen ik weet niet of dat wel slim was, na alles wat hij heeft gezegt, (:

ik zou gewoon op je gevoel afgaan ook al klopt dat volgens jou niet helemaal.
als het een goede keuze lbijkt te zijn heb je een geweldige jongen. als het een slechte keuze blijkt te zijn loopt het fout tussen jullie maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. als je het niet probeert krijg je sowieso spijt waarschijnlijk.

amen. ;p

Ik zou ook op mn gevoel afgaan,
iedereen heeft wel een keer van die ruziebuien dat je wat verkeerds zegt, waar je later spijt van hebt :wink:

scheit aan de wereld, of aan ‘wat iedereen denkt’,
je leeft je leven maar 1x!

Ze zijn nu al bezig met verhalen,
bijv zijn ex waar hij 2jaar geleden ofzo mee had, ze zij :: hij zei gisteren dat hij me mist,
en daarna zei die ineens dat hij met jou heeft.

hmm juist ja, en als ik het hem vraag krijg ik ook weer een ander verhaal waarschijnlijk. xd