Foute keuze gemaakt...

Heeeej meiden
Een tijdje geleden was er dus een jongen van een jaar hoger dan mij. Hij had me toegevoegd op msn en zo zijn we beginnen praten. We smsten ook vaak en we hingen soms een uur aan de telefoon. In het begin vond ik dit allemaal heel leuk, en toen hebben we een keer afgesproken. Op zich was het die avond nog wel fijn, maar ik heb me niet echt zo goed geamuseerd.
Sinds dan had ik zo m’n twijfels over die jongen en ik heb hem dat ook gezegd. Sinds dan is het contact verwaterd en 3 weken later had hij een andere vriendin. Het was in het begin wel een beetje raar, maar ik vond het niet erg ofzo. Maar elke keer als ik ze nu samen zie ben ik toch wel jaloers. Ik heb nu spijt dat ik hem toen geen kans gegeven heb.

Ik weet dat ik er niets aan kan doen en dat ben ik ook niet van plan. Maar ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt (:

Tsja, een eerste indruk is toch best belangrijk vind ik…
En als je je toen niet hebt geamuseerd zegt dat wel wat.
Spreek anders nog eens met hem af, gewoon als vrienden? (:

Misschien mis je eerder de aandacht die je kreeg van hem, dan hem zelf.

ik geef birdyinthesky gelijk.
ik denk ook dat je de aandacht die van van hem kreeg eerder mist dan hem zelf.
ik zit ook in zo een situatie met een jongen, echt precies het zelfde alleen heb ik nog niet tegen hem durven zeggen dat ik hem niet leuk vind, ook omdat ik bang ben het contact te verliezen.

xoxo

Denk ik ook

Wijze Birdyinthesky.

Ja nu ik er over nadenk kan het dat misschien wel zijn… (wat Birdyinthesky zegt) en beauty101, misschien moetje hem nog een kans geven (:
want ik heb nu gewoon spijt dat ik na die eerste date meteen heb afgehaakt, wie weet was ik wél echt verliefd op hem geworden, nadien.
bedankt voor de reacties :grin:

haha mijn vriendin heeft precies hetzelfde met haar buurjongen xD maar bij haar is het daarvoor al 5 keer aan en uit geweest >_>
zij wacht nu totdat het uitgaat xD

Van elke keuze leer je.