foute jongens

Beste meiden,

Altijd, maar dan ook altijd eindig ik met de verkeerde jongen! Waarschijnlijk is het trouwens gewoon mijn eigen fout want heb denk ik gewoon een neus voor totaal foute kerels. toen ik 17 was heb ik 1,5 jaar een relatie gehad, maar deze jongen bleek borderline te hebben en het was dan ook een ramp. Met zwaar veel moeite heb ik me van hem losgemaakt en nu 2.5 jaar later kan ik zeggen dat ik er totaal klaar mee ben, hij doet me echt niks meer! Maar goed dan denk je lesje geleerd maar nee. Paar lieve jongens om me heen, waarvan ik weet dat zij mij zouden aanbidden als hun mijn vriend waren, maar daar heb ik dan niks mee behlave vriendschap, totaal geen chemie of niks. Nee ik moet altijd voor foute types zoals barmannen en dj’s gaan. Aan de ene kant bevalt het vrij zijn me wel, aan de andere kant mis ik soms toch wel die arm om me heen. Net terug van vakantie waar ik 10 dagen achter de dj heb aangezeten en uiteindelijk kreeg ik hem. Wist dat dit nooit meer dan een avontuurtje zou kunnen zijn maar dan nog moet ik weer te emotioneel betrokken raken en kan ik hem hier thuis niet loslaten. iedere keer weer raak ik stapelverliefd op een kerel en dat blijkt dan de grootste zak ooit te zijn. Niet eens een berichtjke op facebook. Vriendin gaat daar op vakantie vreemd, jongen waar zij mee vreemdgaat is ook behoorlijke player maar nee hoor zij wordt gewoon nog gesmst en gebeld door hem terwijl ze een vriend heeft! Echt volgens mij rust er een vloek op mij. Hoe kan ik de knop omzetten en me niet meer met foute jongens inlaten? HELP!

ugh
Misschien doe je te snel ‘serieus’?
dan voelen ze zich misschien een beetje beplet. Figuurlijk.

Hmm.
Ik zou zeggen, als je achter zo’n ‘foute vent’ aan wil gaan, bedenk dat dattie fout is en doe het tegenovergestelde.
Ga voor het braafste der braafste, die zijn vast ook heel lief!
Maar ehh, ik denk dat het toch vooral iets in jezelf is. Ik kan je dus niet echt helpen, sorry!
Up.

Je moet niet gelijk voor de eerste de eerste de beste jongen gaan die je ziet. Zoals die dj, wat je vertelde op vakantie, je had beter eerst een paar daagjes hem ‘stiekem’ kunnen volgen (en praten), zodat je kan inschatten hoe hij is. En als je dan een beetje een idee hebt, en hij blijkt wel goed te zijn, dan kan je achter hem aan gaan.
En wacht anders gewoon de volgende keer totdat een jongen op JOU afstapt? Misschien is dat wel een hele lieve jongen, die niet verkeerd is?