(Foute jongens/ gebruikt worden

Hoi hoi meiden, ik heb een best wel lastige situatie waar ik momenteel niet zo goed mee weet wat ik ermee moet.
Ik heb afgelopen week een best wel leuke jongen leren kennen op werk hij is 19 en ik ben 16 voor de duidelijkheid ook niet onbelangrijk. Nou flirten hij al best wel met mij op werk en toen was ik ook best wel blij om te zien dat hij mij had toegevoegd op Snapchat.

In begin praten we gewoon gezellig tot hij op een bepaald moment seksueel getinte berichten door ging sturen (geen naaktfotoā€™s) ik ben hier alleen niet echt van gediend aangezien het ook nog niet al te lang uit is met mijn vriend.
Maar nou is het ding dus dat hij graag wil afspreken eerst wilde ik dat ook wel tot dat ik via via van andere meiden hoor dat hij met heel de regio praat/ met veel mensen seks heeft gehad en ook nog eens veel mensen in het verleden heel veel meiden gekwetst heeft oftewel een fuckboy.

Nu is dus mijn idee om hem gewoon af te wijzen alleen ik weet echt totaal niet hoe aangezien ik echt verwacht dat het heel ongemakkelijk en raar tussen ons gaat worden.
Hebben jullie misschien ideeƫn/ tips hoe ik dit het best op kan lossen zonder dat mijn baan heel vervelend word

Alvast heel erg bedankt!!

Hallo {naam}, ik vond ons contact best leuk en spannend, maar het voelt voor mij toch niet zo goed. Ik wil je daarom ook vragen me geen seksueel getinte berichtjes meer te sturen en ons contact puur als vriendschappelijk te zien.

Groetjes,

Zoiets?

1 like

Hee ja misschien wel maar het ding is dus dat ik nogsteeds met hem aan het praten ben maar ik ben denk ik wel van plan om het af te kappen maar ik twijfel

Waar twijfel je over?

Er zijn leuke en lieve jongens genoeg. Hij klinkt niet echt als leuk of lief.

Succes met je keuze.