foute jongen

ik vind een jonge al heel lang leuk, en ik ouwehoer ook al ene half jaar met m en ben al vet vaak met m geweest en alles, maar hij gaat altijd met anderen, en hij zegt ook gewoon tegen zn vrienden van ja nu ga ik met die en dan naai ik haar weer door met die te gaan, dus ik was wel klaar met hem, maar laatst weer met m gepraat en hij zei dat hij veranderd was en alles, nou dat wou ik natuurlijk graag geloven dus ben ik toch weer een paar keer met m gegaan, maar weer met anderen,en nu zit hij ook nog aan de drugs, hij is dus echt fout, maar toch blijft hij leuk, hoe kan ik hem nou echt vergeten ?:expressionless: help

Verwijderen uit je leven (msn, telefoon, smsjes, alles weg).
Als je hem tegenkomt, straal voorbij lopen zonder op of om te kijken.

Dit werkt natuurlijk wel alleen wanneer je echt niks meer van hem wilt.

zoek afleiding.

Tja, als je hem wilt vergeten, zoek dan geen contact met hem op.
Verwijder zijn telefoonnummer op je mobiel, verwijder heb op social networks, verwijder hem op msn en ga maar zo door.

Zoek een andere leuke jongen?
En je bent er ook niet helemaal van overtuigd dat ie fout is als je hem toch nog leuk vind.
Ga ook niet meer met hem praten etc. want dan zoek je hem toch juist op?

heb ik allemaal al gedaan, maar op school komt hij naar me toe, en zegt dat hij van me houdt dit dat, en stuurt altijd weer van die lieve smsjes nouja ik reageer er niet op maar ik lees ze toch wel uit nieuwschierig heid :blush:

blokkeer zijn nummer dan

hoe blokkeer je nou weer iemand zijnnummer?
tja ik heb een vet oude nokia dus zit er dik niet in dat dan kan :stuck_out_tongue:

Zulke jongens blijven alleen naar je toekomen als zij merken dat er nog een kans is om je nog een x aan te doen wat ze al 10x hebben gedaan.
Als jij hem écht uit je leven/hart/hoofd verwijderd, voelen ze dat aan.
En geloof me, ze gaan heus geen moeite meer doen voor een meisje die écht niks meer van ze willen, want zo zijn er 100 andere meisjes die ze nog kunnen inpakken met hun praatjes.

nee maar het is al veel vaker gebeurd dat hij tegen mij praatte en dat ik gewoon weg liep maar hij geeft het gewoon echt niet op, ik weet ook niet waarom,

msn, nummer alles verwijderen zodat je ook geen contact meer kunt zoeken en niet meer naar hem toe gaan enzo

Maak hem duidelijk dat je niks meer van hem wilt weten omdat hij niet veranderen kan. En inderdaad alle manieren van contact verbreken. Je verdiend beter, en dat mag je trouwens best tegen hem zeggen.

Zo fout is ie niet hoor. Gewoon een jochie dat stoer wilt doen.

Daar heb je zelf niets aan. Hij maakt gewoon gebruik van je om zijn status op te krikken. Dat je dat weet.

Ennuh, hem vergeten is simpel. Niet denken aan hoe leuk hij is, maar aan wat een rotzak hij is.

ga uit en pak een ander

Begint zijn naam misschien met een e?
Want het is precies hetzelfde, zit ook aan drugs gaat telkens met anderen…
:stuck_out_tongue:

Dat zal eerst wel moeilijk zijn, maar dat moet je echt doen!
1 keer dat je dat hebt gedaan en je bent over hem heen, zal je trots op jezelf zijn.

Er zijn genoeg jongens die zo zijn hoor, het is echt niet de enige die hier rondloopt.

OT: Ik ken je probleem, heb er zelf ook vaak last van. Het beste is inderdaad wat iedereen hier zegt vergeten. Gewoon deleten van je msn hyves telefoon en weet ik het waar allemaal en gewoon negeren als hij naar je toe komt.

Er zijn genoeg jongens die zo zijn hoor, het is echt niet de enige die hier rondloopt.

OT: Ik ken je probleem, heb er zelf ook vaak last van. Het beste is inderdaad wat iedereen hier zegt vergeten. Gewoon deleten van je msn hyves telefoon en weet ik het waar allemaal en gewoon negeren als hij naar je toe komt.

ja ik heb m vandaag helemaal genegeerd en zn smsjes ook :grinning:, dus ik ben maar weer trots op mezelf:p

Goed zo! (: