foute jongen?

Eén van mijn beste vriendinnen heeft sinds kort een jongen leren kennen. Ze kent hem nog maar 3 weken, maar hij doet nu al superklef en stuurt de hele tijd berichtjes met i love you enzo. Hij heeft het ook wel eens over zoenen enzo en mijn vriendin heeft duidelijk gezegd dat ze dat niet wilt. Ik ben bang dat hij uit is op meer, hij is ook al 16 en zij is 14. Ook rookt hij wiet. Daarom vertrouw ik het niet. Ik ben bang dat hij een of andere player of loverboy is ofzo en ik wil echt niet dat mijn vriendin in zo’n situatie komt. Ik heb gewoon geen goed gevoel over dit. Ze zegt dat ze geen dingen zal doen die ze niet wilt, maar als hij gaat dreigen ofzo, Wat dan? Wat moet ik doen? Moet ik haar laten of moet ik ingrijpen?

Als ik het zo lees is ze verstandig zat om het niet te doen. Ik denk dus dat het niet nodig is om in te grijpen.

Volgens mij probeert hij haar gewoon het bed in te praten. Als ik haar was zou ik die jongen overal op blokkeren tenzij ze graag met hem het bed in wilt duiken dan moet ze het zelf weten. Maar het beste is die jongen links laren liggen.

Dit herken ik… Meisje bij ons uit de klas (13 jaar) heeft ook iets met een klasgenootje (14 jaar) die ook wiet rookt. Veel wiet. Verder doet hij precies het zelfde. Maargoed, moeten ze zelf weten. Voor de rest is hij wel aardig hoor :slightly_smiling_face:

Howww maar sinds wanneer zijn alle jongens die wiet roken “slechte jongens?”
En over dat hij snel zegt i love you enzo, het kan zijn dat hij zo is, ik denk niet dat je je ergens druk om hoeft te maken, en je vriendin klinkt alsof ze zelf verstandig genoeg is om haar eigen keuzes te maken. Het enigste wat je kan doen is er voor haar zijn als het toch niet loopt zoals ze wilt, maar persoonlijk zou ik me er verder niet mee gaan bemoeien.