foute jongen

ik heb een jongen leren kennen hij wil met me afspreken maar ik hoor van iedereen (ook van vrienden) dat het een foute jongen is maar op msn lijkt hij helemaal niet zo fout… hij vroeg waarneer ik kon ik heb maar gezegd dat ik geen idee had… maar wat moet ik nou doen als ik met hem afspreek wil ik zoizo niet alleen maar moet ik het wel proberen?

Fout in de zin van wat?

geen seks maar vandalisme en drank roken enz. enz.

Als jij je bij dat idee ongemakkelijk voelt, dan zou ik niet met hem afspreken…maar ik ben altijd nogal voorzichtig :x

Zit ik ook mee.
… maar die van mij is op mij. (volg je het nog)
ik heb het eerlijk laten weten en nu wil hij stoppen speciaal voormij.
vind het wel lief!
… heb er bij gezegt dat ik het kei lief vond maar nooit wat kon worden; alleen goede vrienden. maar alsnog zou hij het doen.
gehehe.:blush:
ONTOPIC:

Ik zou gewoon een keer goed met hem gaan praten, over zijn verleden en waarm hij is begonnen en dat jij best wil afspreken maar het niet zo zitten omdat hij zo’n karakter heeft enz.

Succes!:slight_smile:
Laten weten hoe het ging!

@ everrytime okeeee =D
ik denk dat ik maar met hem erover ga praten en dan kijken wat hij gaat zeggen… miss dat ik dan met hem afspreek maar nog niet alleen wel met nog een paar ofzoo!!
en jij ook succes met die jongen hihi x

Haha dankje;)
maar zit ook met probleem;
Die jongen geeft feest en der komen dus ook hele foute mensen ^roken (doe ik niet) en nog verder/blowen. ik weet niet ofdat dat daar ook gebeurd maar oke^
…dus wil ik afzeggen maar kunne jullie smoes verzinnen als hij gaat vragen waarom ik niet kan?:open_mouth:

*sorry dat ik het vraaag*
x
Ontopic;

En heb je gepraat?

@ everrytime
Je kan dan toch ook gewoon tegen die jongen zeggen van dat je het niet zo prettig vind als iedereen gaat roken enzo en dat je daardoor liever niet komt?
Of vind je het lullig/niet leuk om dat te zeggen?

Anders:
*Ik mag niet van mn ouders, heb huisarrest.
*Ik ben ziek.
*Ik heb al met een vriendin afgesproken
*Ik ben er die dag niet, ga een dagje naar -plaatsnaarkeuze-

• vast nog wel meer, maar ik kan niet meer denkenxD

@ everrytime die smoesen van hier boven zijn wel goed
als je zegt dat je niet mag van je ouders dan moet die dat wel geloven
en ik heb met hem gepraat maar heb niet de verhalen vertelt van andere mensen ik ga waarschijnlijk nu toch met hem afspreken maar zoizo niet alleen maar met een goede vriendin van mij (A)
en nog veel succes met je smoes ik hoop dat het lukt x

Misschien een keer afspreken met een groep anderen?
En dan een beetje met hem omgaan enzo, en kijken wat er gebeurt.
Veel suc6
En als jij erin vertrouwd en er een goed gevoel over hebt, dan kun je misschien wel vaker afspreken ofzo.

Vind je hem leuk trouwens?