foute en bezitterige vriendin

- bericht verwijdert om anoniem te blijven, thanks girls! -

HALLO? dat IS geen vriendin!

jij moet gewoon lekker zeggen dat ze naar de klote kan lopen en jij doet je daar veel beter aan. prima voor die ruzie dan zit zij der mee.

Oh ik vind dat je helemaal gewoon geen vriendinnen met der moet zijn…

jaaa, dat is zo. maar dan begint zij dus weer over haar broer en al haar probleempjes.

Hah. Duude, lees even na wat je net getypt heb; en denk na.
Dit is echt dom. Die chick verdient niemand, dat moge duidelijk zijn. :’]

-

ja nou dan beteeds je er gewoon helemaal niks nul nada tijd meer aan zij is jou leven aan het verpesten nu! dat zij nou zielig doet met haar probleempjes dat hoef jij niet voor te zijn. moet ze maar bij der broer zijn…

aah dankje. alleen ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken, ik kan toch niet het ene moment doen alsof er niets aan de hand is en het volgende moment helemaal los op haar? en bovendien, ik ben er nu eindelijk ook achter dat ze me zo weet te manipuleren met alles dat ik wel doe wat zij wil. dat is namelijk al vaak genoeg voorgekomen, gelukkig heb ik een normale en echte vriendin die wel gewoon achte rme staat. maar die laat zich net zo hard manipuleren…

ze is denk ik bang om je kwijt te raken… daarom wil ze miss niet dat jij met andere vriendinnen omgaat.
maar dat is natuurlijk niet de juiste manier.
praat met haa, en anders… dumpen die handel.

dan stuur je haar een brief/mail met jou uitleg er in en dat dit gewoon over is EN LAAT JE NIET OVERHALEN MET GEEN 1 ENKEL EXCUUS!! of gaat met der praten. meestal niet goed dan kan ze altijd zielig doen. dus zeg dat je dit gewoon niet meer wil. klaar jij verdient veeeeel beter meis!

jaaaa, ik denk dat ik die ga doen. thanks alot en wens me succes!
:couplekiss_man_woman:

Succes! laat je het weten?

ja zal ik doen! :slightly_smiling_face: via zelfde topic of gewoon gb ofzo? want verwijder het liefst dit topic voordat iemand die ik ken hem maybe leest. :blush:

het komt trouwens zo over dat ze die verkrachting gebruikt voor al dr probleempjes… dat ze daar de schuld op schuift, mischien liegt ze daar ook wel over, miss heeft ze gewoon ontzettend aandacht te kort.
ik ken ook zo’n meisje die verzon dat ze verkracht was voor aandacht enz.

Ooooh succes ermee meis!
ik wil het idd ook wel weten!

dit hoef je niet te verwijderen? als ze dit leest moet je er gewoon echt dikke scheit aan hebben.

jaaa, daar heb ik ookal een tijdje aan gedacht. want ze kan niet zo goed met haar ouders, en haar zus schijnt precies hetzelfde mee te hebben gemaakt. maar ze schaamt zich te erg ofzoiets, en ze wil ook niet dat ik naar haar zus toe ga (haar zus vind mij wel lief meisje haha). dus toen ze weer begon te jammeren heb ik dat dus tegen haar gezegd, en ook van; ‘óf je lult dit allemaal óf je gunt jezelf niet je eigen lichaam’. want misschien is haar broer nog steeds bezig, maar dat weet ik nog steeds niet… maar hij is in ieder geval heel aantastelijk bij iedereen.

nee, het gaat me nu niet om haar maar om mn andere vriendin die dus ook word gemanipuleert en die dan kan denkt dat ik haar hulp niet serieus neem, maar zij helpt me niet echt… ze zegt alleen maar wat ik níet moet doen.

dan moet je het haar vertellen. dat zij ook geen vriendinnen moet zijn. maar verwijder het dan wel;) het is voor jou beter.