Foutcode 800c013e

Hallo,

Ik kan al ongeveer 3 maanden niet meer op Msn Messenger.
Ik zit nu dus al een aantal maanden op eBuddy en IloveIM.
Maar, ik probeer heel vaak het probleem op te lossen wat mijn msn messenger geeft.

Dit zegt het vakje wat ik elke krijg:
Aanmelden bij Windows Live tijdelijk niet mogelijk.
Het aanmelden bij Windows Live is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.

Foutcode: 800c013e.

Ik en mijn broer hebben het al vaak proberen op te lossen, maar zelfs mijn broer lukt het niet.
Is er iemand die dit probleem ook heeft/ heeft gehad, want ik wil mijn gewone msn weer terug na al die tijd.
Iemand tips óf de oplossing?
Alle reactie zijn welkom.

xx

En je kan wel op hotmail? Of ook niet?

misschien alles deraf gooien en dan opnieuw downloaden?

Ja dat dus ook.
Ik kan me ook aanmelden met mijn e-mail adres op eBuddy en IloveIM, dus dat is het probleem niet. Het ligt egt aan mijn msn messenger (die ik al meerdere malen heb verwijderd én opnieuw heb geinstalleerd)

Volgende keer, probeer 't eens te zoeken op Google. Ik kreeg er dit uit:

Ga naar Start, dan Uitvoeren, typ in: cmd. Dan krijg je zwart scherm te zien met een knipperende cursor.
Typ daar ipconfig /flushdns (let op de spatie na ipconfig!!) Dan krijg je een melding dat je dns omzettings cache is leegemaakt, en klaar is Kees :wink:
Het zwarte scherm kun je sluiten door op het kruisje te klikken. Start je pc ff opnieuw op en probeer je aan te melden bij WLM.

Krijg je ook niet een scherm met probleemoplossing?

Ik had al op google én op Bing gezocht, maar op Google kreeg ik alleen pagina’s in het italiaans.

Maar, waarom probeer je het nu niet met WindowsPrompt met wat daar schuingedrukt staat?

@ Vlavlipje,

Dankjewel, ik heb het geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Ik kan me nog steeds niet aanmelden.

Sorry, maar ik kan WindowsPrompt niet.
Wat is dat?

upup :slightly_smiling_face:

Sorry, ik zou het ook niet weten!
Succes ermee!

Oh, WindowsPrompt is gewoon datzelfde als uitvoeren. DOSprompt heb je ook nog, maar als het met uitvoeren al niet werkt weet ik het ook niet meer.
Maar dominoharvey had het ook al over dat Probleem Oplossen. Die functie heb je ook ergens als je je aanmeldt en hij geeft die foutmelding… Je zou dat kunnen proberen…
En als dat niet werkt kun je altijd MSN Messenger nog deïnstalleren en erna opnieuw installeren, misschien doet 'ie het dan.

dankjewel,
maar ik heb heel dat foutmeldingen ding van msn al doorgezocht, veel van wat daar stond al gedaan
én niks werkt.
ook deinstalleren en dan weer terug installeren werkt niet.
ik zie het probleem écht niet!

Je krijgt windows opdracht prompt door de PC of laptop uit te drukken. En dan weer opstarten. Dan krijg je een zwart beeld en kun je met de pijltjes selcteren wat je wil doen. En daar staat opdrachtprompt bij.
Tenminste zo werkt dat bij mijn laptop
haha ik vond dat vroeger altijd heel leuk dat opdrachtprompt.

heb je geen virus op je pc? (lees: msn bestanden?)

Ik kon er ook steeds niet op. Heb je een Eset NOD32 Virusscanner4? Klik dan op open window van je scanner, en dan op Set up. Je krijgt dan een lijstje met linken, neem de bovenste link: Set up Username and Password for update… dan klik je op OK. Toen deed ie het weer. Nja, bij mij dan :slightly_smiling_face:

Blokkeert je Firewall msn misschien? Check daarvan de instellingen even na…

ik krijg die melding soms bij internetverbinding-problemen :x

dankjewel, voor de reacties allemaal.
ik ga deze vakantie nog even me computer scannen (ik doe dat nooit omdat ik niet weet hoe dat werkt, hahaha)
maar ik zal me vader of broer vragen om me te helpen,
misschien zit inderdaad daar het probleem in :wink:
dankje had ik nog niet aangedacht.