Fout

ik heb morgen avond een schoolfeest,
en het thema is fout.
en ik moet nu nog een outfit regelen!
ik dacht zelf aan een panterprint legging van de vero moda met een soort van korte jurk/lange trui die ik heb . xD
weten jullie nog iets dat écht fout is? ik weet echt niks!
en graag niet ál te duur.
thanks alvast x

Misschien van die gekleurde extensions van de claires?
Wat een vage dag voor een schoolfeest btw.

Er is geen makkelijker thema dan fout. Alles kan en alles mag!
Trek gewoon allerlei kleuren/printjes e.d wat eigenlijk totaal niet bij elkaar staat en klaar. Daar hoef je geen geld aan uit de geven, gewoon even je kast in duiken!

Shuttershades! :slightly_smiling_face:

yeah,i know.en de volgende dag gewoon weer om kwart over 9 beginnen -.-
oke! thanks voor de tips.maar kijk, ik heb geen kleren met felle kleuren,meer creme en grijs enzo ;p dus nogal moeilijk haha
en shuttershades is idd wel een goede,die zijn écht fout

Lekkere school heb jij :stuck_out_tongue:

valt wel mee hoor :wink:

Alles wat vloekt bij elkaar!
En idd een rare dag:p

omg.
ons school feest is 17 mei ofzo.
en het thema is ook fout.

geen titel in hoofdletters.

Oh wat erg.

sandaal hakken (gladiator bijv) en dan met witte sokken…
het was maar even een idee XD

Ja die panterprint legging vind ik een goed idee,
en je kan ook van die écht meeeegazonnebrillen opdoen, dus niet gewoon die iedereen dragen maar die echt mega.

Of je kan ook van zie zilveren nepwimpers doen, die had ik een keer met vriendinnen gedaan, heel makkelijk op te brengen en af te halen dus dat is ook geen probleem. En misschien zo’n Hawaii bloemenkrans?

Uggs ook heel fout hahaha.

Ehm wij hadden eerst gala op onze school (dit jaar weer), en dat duurt dan tot 4 uur 'snachts, dan moet je nog met de bus naar huis en om half 9 vrolijk weer op school staan.
Iedereen was helemaal dood en ook wat mensen liepen nog gewoon in pak enzo omdat ze gewoon niet geslapen hadden maar meteen met de bus naar school waren gegaan.
Was dik grappig juist!

Ja, en dan 2 hoge staarten in je haar, en voor de rest ook zo seuterig mogelijk (Denk Sara, Ugly Betty). Of 'n panterprintlegging met een héél kort rokje, en een naveltruitje ofzo.

Valt wel mee toch? Echt mooi zijn ze niet, maar niet voor op een 'fout’feest. (Oké ik heb er een teringhekel aan, maar common,…)

haha jullie hebben wel leuke ideeën:D
thanks!

haha ja ik heb er ook écht een hekel aan.
maar op een schoolfeest valt dat dus niet echt op,want mijn halfe school loopt er mee-.- …

of zo’n shirtje dat ze op de markt verkopen met van die verschrikkelijke teksten erop ( save a virgin, fuck me instead? ofzo xD iets in die richting.)

Bij de Claire’s verkopen ze van die brillen met van die horizontale strepen. Ze verkopen die ook in regenboogkleuren en eentje in het zwart, met diamantjes.