Fout van de TNT?

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij http://www.max30.nl/ en ik was helemaal blij toen ik de postbode vandaag al zag. Toen ik het pakketje in ontvangst nam zag ik dat de envelop waarin het verstuurd was al half open was gescheurd. Mijn horloge wat ik had besteld is er uit gehaald, het jasje zat er wel gewoon in. Het horloge staat op gewoon bij op de factuur. Is dit de fout van TNT, kan ik hun aansprakelijk stellen? Ik heb het pakketje overigens weer retour laten sturen door de postbode en een melding bij hem gemaakt, ook heb ik de webshop een mail gestuurd.

Ja, dan is het waarschijnlijk door iemand die bij de post werkt gejat. Ik zal even contact opnemen met TNT als ik jou was.

Ik ben hem achterna gerend! Haha. Hij ging toen met een apparaatje mijn gegevens en die van de webwinkel noteren. En hij kruiste aan dat mijn bestelling incompleet was bij aflevering. Wat kan TNT hier aan doen dan?