Fout jaloers.. of?

Na een ‘buitenechtelijke relatie’ van een half jaar terug, kan ik nog steeds niet over hem heen komen. Hij duurde een bijna 2 maanden en ik was ontzettend verliefd op hem, helaas heeft hij mij toen ontzettend lullig laten vallen… maar dat doet het er even niet aan toe.

Zijn huidige vriendin waar hij al een hele lange tijd bij is, is nou niet bepaald zelfverzekerd. Zij weet van de acties die haar vriend flikt, ofja maar een klein deel. Ik dacht namelijk dat hij na mij er wel van geleerd zou hebben, niet dus… Hij heeft weer een andere ‘scharrel’ gevonden. Of in ieder geval heb ik een heel groot vermoeden. Via zijn broertje en mensen die dicht bij hem staan heb ik weer wat verhalen gehoord. Regelmatig check ik zijn hyves, facebook en twitter (slecht,slecht ik weet het) en daardoor worden mijn argumenten versterkerd. Dat meisje zelf ken ik via een oude vrienden groep van mij. Ook krijgt hij ontiegelijk veel vrijheid van zijn vriendin.

Ik kom hem vaak tegen tijdens het uitgaan, en haar ook. Ik ben gewoon altijd geinteresseerd of hij weer iets flikt. Nu zie ik ze zo vaak bij elkaar, gewoon te verdacht. En een keer heb ik haar samen met hem gespot terwijl ze allebei de trap opliepen, alleen hun 2tjes, dat hij haar bij de heupen graapte.

Het houd mij nogsteeds bezig en ik word er gek van. Het feit dat hij nog steeds zo’n dingen flikt maakt mij heel erg boos en ik voel mij dus nog steeds gebruikt door hem. Ik ben nog steeds geobsedeerd door hem en ik ben bang dat het ook niet zo snel meer overgaat. Ik wil geen roddels verspreiden want zo ben ik absoluut niet. maar ik weet gewoon dat hij wéér dingen flikt. Ik wil gewoon dat dat meisje ook een gebrokenhart voorkomt en dat hij is een keer gestraft wordt voor zijn daden. Ben ik nu gewoon hartstikke jarloers, verbeeld ik me gewoon te veel of strijd ik voor “gerechtigheid”?

En alsjeblieft, ga me nu niet veroordelen omdat ik een keer de mist ben ingegaan. Ik ben hier voor advies…

Kun je niet aan haar vragen of er iets aan de hand is? Of met die vriendin van hem gaan praten of zij er uberhaupt meer van weet? Of ken je ze daar niet goed genoeg voor?

Ik vind het een beetje raar dat je zijn huidige vriendin een gebroken hart wilt besparen, want als zij er achter komt heb jij er ook deels aan meegewerkt.
Dus op dat gebied kan je haar niks meer besparen.

En ja misschien een keertje goed met hem praten?
Maar ik denk niet dat het joun zaak is en dat je het recht niet hebt om je er mee te bemoeien…

Als jij het echt te doen hebt met zijn huidige vriendin ( wat mij overigens niet zo lijkt aangezien jij ook het bed met hem hebt gedeeld toen hij al met haar een vaste relatie had ) zou ik het misschien vertellen…

Ik heb er een gruwelijke hekel aan als meisjes een topic starten met het feit dat ze iets met een jongen hebben gedaan die een ‘serieuze’ relatie heeft en het nu zielig vinden voor zijn vriendin of zich kut voelen of liefdesverdriet hebben. (maar dat was misschien al een beetje duidelijk)

Sorry maar met dat soort meisjes heb ik totaal geen medelijden.
Zie mijn reactie dan maar als nutteloos ,moest het gewoon eventjes kwijt :’)

Ben het eens met LAlover.
Heel vaak proberen die meisjes hun eigen frustratie te uiten door de huidige vriendin als voorbeeld te gebruiken.

• Ja ik vind het zielig voor de vriendin want hij had even voor mij gekozen.

Eigenlijk:

• Ja ik vind het zielig voor mezelf dat hij nog steeds bij zijn vriendin is en met andere meisjes bezig is. Ik ben jaloers.

Ik zeg niet dat jij zo bent maar in de meeste gevallen werkt het wel zo. Het is eigenlijk gewoon een spiegel.

Maar inderdaad, als je echt te doen hebt met haar en je bent zo geobsedeerd, dan zou ik alles opbiechten. Dan gaat zij misschien beseffen met wat voor jongen ze temaken heeft. En als je dit niet wilt doen, dan moet je gewoon accepteren dat je gebruikt bent, hoe kut dat ook voelt. Jullie hadden niks, dus ook geen verplichtingen en jij was eigenlijk ook fout.

Ik denk net als Siigg dat je als je het echt lullig voor haar vind je echt moet opbiechten wat je met hem hebt gedaan maar dat je er spijt van hebt en het gevoel hebt dat hij nu weer hetzelfde uithaalt met iemand anders.

Je moet wel echt goed voor jezelf nagaan of het eigenbelang is of echt voor haar.

En @ LAlover Ik vind het onzin dat ze het recht niet heeft om zich ermee te bemoeien. Mijn ex heeft me echt een halfjaar bedrogen en wat verdere ‘kenissen’ van mij wisten het gewoon al die tijd en hebben niks gezegd omdat ze vonden dat ze zich er niet mee moesten bemoeien. Kijk en dan voel je je niet alleen bedrogen door je vriend maar ook gewoon fucking dom en stom omdat mensen om je heen het wel wisten maar jij niet.

Ik vind het gewoon erg raar dat zij het in 1x te doen heeft met zijn huidige vriendin, ik bedoel waarom komt dat gevoel niet naar boven als zij met hem in bed ligt?
Maar wel als hij met een ander zit te flirten?
Dan komt dat gevoel toch ook voort uit het jaloers zijn van puddingbroodje, ik neem aan dat het niet in haar is opgekomen om het haar te vertellen toen zij met hem liep.
In dat opzicht vind ik het gewoon super dom en egoïstisch van haar.