Na een ‘buitenechtelijke relatie’ van een half jaar terug, kan ik nog steeds niet over hem heen komen. Hij duurde een bijna 2 maanden en ik was ontzettend verliefd op hem, helaas heeft hij mij toen ontzettend lullig laten vallen… maar dat doet het er even niet aan toe.
Zijn huidige vriendin waar hij al een hele lange tijd bij is, is nou niet bepaald zelfverzekerd. Zij weet van de acties die haar vriend flikt, ofja maar een klein deel. Ik dacht namelijk dat hij na mij er wel van geleerd zou hebben, niet dus… Hij heeft weer een andere ‘scharrel’ gevonden. Of in ieder geval heb ik een heel groot vermoeden. Via zijn broertje en mensen die dicht bij hem staan heb ik weer wat verhalen gehoord. Regelmatig check ik zijn hyves, facebook en twitter (slecht,slecht ik weet het) en daardoor worden mijn argumenten versterkerd. Dat meisje zelf ken ik via een oude vrienden groep van mij. Ook krijgt hij ontiegelijk veel vrijheid van zijn vriendin.
Ik kom hem vaak tegen tijdens het uitgaan, en haar ook. Ik ben gewoon altijd geinteresseerd of hij weer iets flikt. Nu zie ik ze zo vaak bij elkaar, gewoon te verdacht. En een keer heb ik haar samen met hem gespot terwijl ze allebei de trap opliepen, alleen hun 2tjes, dat hij haar bij de heupen graapte.
Het houd mij nogsteeds bezig en ik word er gek van. Het feit dat hij nog steeds zo’n dingen flikt maakt mij heel erg boos en ik voel mij dus nog steeds gebruikt door hem. Ik ben nog steeds geobsedeerd door hem en ik ben bang dat het ook niet zo snel meer overgaat. Ik wil geen roddels verspreiden want zo ben ik absoluut niet. maar ik weet gewoon dat hij wéér dingen flikt. Ik wil gewoon dat dat meisje ook een gebrokenhart voorkomt en dat hij is een keer gestraft wordt voor zijn daden. Ben ik nu gewoon hartstikke jarloers, verbeeld ik me gewoon te veel of strijd ik voor “gerechtigheid”?
En alsjeblieft, ga me nu niet veroordelen omdat ik een keer de mist ben ingegaan. Ik ben hier voor advies…