fout in tattoo

Pffff… dom zeg! Eigen schuld dikke bult.

Dacht ik ook al ja.

Wauw, dan baal je :’)

Balen zeg, maar wss wel je eigen schuld. Je had het beter moeten nakijken.

Ouch D: Sowieso terug naar de shop en een vergoeding eisen, en als er genoeg ruimte is kunnen ze het (bij een andere shop) vast wel fixen. Bij Miami Ink op tv had ook iemand een keer een verkeerd gespelde tattoo (pre sempre ipv per sempre ofziets) en dat konden ze ook fixen. En dat lijkt me moeilijker dan een extra O zetten!

haha bij cupofrealitea staat er: infinty ipv infinity xD sorry moest ff melden. Maar OT: balen hey! maar idd zo’n kleine O er tussen proppen?..

Ik denk dat een tatoeëerder je het best kunt vertellen wat de mogelijkheden zijn bij het aanpassen van die fout.

Had degene die de tattoo bij je heeft gezet, net vóórdat de tattoo gezet werd, niet nog voor de laatste keer gevraagd of de tekst en spelling klopt?

Beetje raar dat mensen zeggen vergoeding eisen, dit is eigen schuld van TS. Ik zou de tekst wel 1000x checken voor ik het op mij laat zetten, dat is niet de taak van de persoon die de tattoo zet, misschien kan hij wel helemaal geen Engels, weet jij veel. Je geeft hem een opdracht wat hij op je moet zetten.

Maar misschien handig als je hier een foto plaatst hoe de tattoo nu is, dan zien we wat je er misschien van kan maken.

Aii…