fout in tattoo

oke hier vond ik nog niks over dus…
kheb pas 'n tattoo late n zetten maar nu merk ik pas dat er een fout in staat… voel me best kut maar ik ga proberen het te fixe :grin: r staat :
it is never to late to be who you might have been

dit zou er moeten staan,
it is never too late to be who you might have been

zou het lukken denk je?

Hoe moeten wij dat weten zonder foto?

weet niet hoe je een foto bijvoegd

Wat een blunder van degene die hem gezet heeft! Ik zou nog mijn geld terug gaan vragen ook.

Wel sneu voor je, maar ik zou het wel proberen te verbeteren. Wellicht wel bij een andere zaak?

Ik denk dat het wel zou kunnen, als er genoeg ruimte is tussen de woorden past een o er nog wel bij. Anders vraag je het aan de persoon die de tattoo heeft gezet, die zal beter weten wat er mogelijk is.

Wat erg voor je.
Zonder foto kunnen we dat niet echt zeggen. Ik zou naar de persoon gaan die de tattoo heeft gezet, en vragen of het mogelijk is. Ik hoop voor je dat het kan.

Wat erg zeg, ik zou inderdaad terug gaan naar de shop waar je hem hebt laten zetten misschien is het nog wel mogelijk.

Ik heb zelf best een lange tekst op me onder arm staan en was ook echt bang dat daar een fout in zou komen, maar bij mij is dat gelukkig niet gebeurd.

Ik zou sowieso vragen of ze het GRATIS kunnen oplossen en als dat niet mogelijk is een deel van je geld terug vragen, jij moet er wel je hele leven mee lopen en vind dat de shop er ook deels verantwoordelijk voor is.

Ik vind het wel sneu voor je, maar je had het misschien ook zelf beter moeten controleren, want ze laten je toch altijd controleren of ie er goed op staaat juiste plek enzo?

Vraag in ieder geval om een vergoeding! Dat kunnen ze toch niet maken… Een fout! En vraag of ze er nog wat aan kunnen doen :wink:

Nouja als je zelf de verkeerde tekst aanlevert lijkt het me je eigen probleem, zoiets check je toch sowieso als de stencil erop zit?

Je kan niet verwachten dat tattoeerders engels guru’s zijn…

@xPennylane hoezo blunder voor de persoon die hem heeft gezet…

het is haar fout, niet de fout van de persoon die de tattoo heeft gezet?
Tenminste toen ik mijn tattoo liet zetten (ik heb ook een tekst) toen moest ik de persoon die de tattoo ging zetten een papier geven met de tattoo erop, dus als zij het al fout op papier had staan…

(dit is trouwens totaal niet aanvallend bedoeld! maar heel veel geven dan de schuld aan de persoon die de tattoo zet…)

Maar is er nog ruimte voor een o erbij?
ik hoop voor je dat het lukt! xxx

^ dat doen ze toch altijd? of sowieso met pen ofzoiets ze gaan nooit zomaar even leuk raak tekenen zonder dat er al lijnen staan, ik vind het dus ook niet de fout van de tattoeerder, je had het zelf even goed moeten controleren. Maar ik hoop dat er plek voor is.

Dat denk ik ook.
Zonde

Volgens mij is het haar eigen fout. In elk geval erg jammer! Ik weet niet of het gaat passen, maar je kan het proberen.

Je kijkt toch paar keer terwijl je tattoo gezet wordt, of heb jij de verkeerde tekst doorgegeven?

Misschien kan er nog een O bijgezet worden, maar dat hangt van de afstand tussen de woorden af. Wel jammer dat je je tekst niet 10000en keren hebt nagekeken.

een foto kun je posten door de foto op tinypic.com up te loaden (?? xD) en de link hier te plaatsen,

ik zou terug gaan en vragen aan hen of het kan…

Je kan er zo een O bij zetten? Als je dat mooi vindt tenminste.
http://i39.tinypic.com/244w3yb.png

Geniaal idee

Ik moet aan het sterren meisje denken haha