fout in het magister

hee
in mijn magister staat dat ik gister het 6e uur absent was,
maar ik was gewoon aanwezig
mijn moeder is nu super boos en zegt dat ik gespijbelt heb
ik heb al een mail gestuurd maar geen antwoord
iemand een idee om mijn modeer te kalmeren
of iets wat ik kan doen aan die fout

Maandag gewoon even naar je afdelingsdirecteur of degene die dat allemaal regelt gaan, dan komt het wel goed :slightly_smiling_face:

ja ik hoop het
moet ik alleen nog 3 dagen met m’n moeder en ik heb 2 weken huisarrest
echt niet normaal
en maandag ben ik vrij

je kan met je moeder gaan praten, rustig.

Mentor?
Je weet zijn e-mail ofso toch wel?

^^^^^^^
ja maar die is dit weekend op vakantie
dus die reageerd niet

bel maandag naar school, of als je er niet ver vandaan woont kun je ook even naar school gaan.

bij ons moet je dan naar de concierge gaan, die verandert dan binnen no-time.

Bel gewoon maandag even naar school om het te regelen. Ze kunnen het gewoon nachecken als het goed is.

En je moeder zou je moeten geloven op je woord. Probeer haar te kalmeren en uit te leggen dat het een foutje is. (:

^ dat.

Laat je moeder anders even naar de school bellen?

Ik denk dat de docent die je het 6e uur had het verkeerde vakje heeft aangevinkt. Kan gebeuren, onve bv docent had ook een keer perongeluk mijn hele klas absent gemeld :stuck_out_tongue:

Naar die docent gaan en vragen waarom? En anders naar administratie ofzo…

Haha, dat gebeurt bij ons zoo vaak. Gewoon even langs de administratie/leerlingenbalie, die wijzigen dat zo voor je.

Wij moeten dan altijd bij de receptie gaan en een groen briefje halen, naar de leraar gaan die je absent gemeld heeft (meestal is het zo dat diegene boven/onder jou absent was, dat hij jou aanklikte) en die zet een handtekening eronder, lever je het weer in en halen ze het voor je uit het systeem.

kun je dat zien op je magister? wij niet geloof ik.

ot; vertel je moeder dat het echt neit zo is, dat je morgen met je mentor en die en die en die gaat praten en dat het helemaal goed komt.

Vraag aan klasgenoten of zij het ook hebben.
Soms vinkt een leraar iedereen absent ipv present. (: dan kan je dat aan je moeder vertellen. En tegen je moeder zeggen dat ze tot maandag af moet wachten voordat ze boos word, omdat je dan gaat bewijzen dat eht niet waar is. (word jou moeder trouwens zo boos als je 1 keer spijbelt?)