Wat zouden jullie aan doen naar een feest met als thema: fout in fluor? En het mag echt lekker fout zijn haha (:
Fel roze legging?
Oja en we gaan met een groepje meiden dus misschien iets wat bij elkaar past ofzo ;p
http://www.fancydresswarehouse.com/images/products/generic/medium/66983.jpg
Ik zie dan echt zoiets voor me :'D
Allemaal een fluor legging en een wit shirtje erop? En dan weer fluor accessoires.
Ieder een eigen kleur, bijvoorbeeld een fel roze legging met wit shirt en felroze sieraden. En iemand met een fel gele legging en ook gele accessoires.
Jaaa ik dacht dus ook aan iedereen een andere kleur legging! :’)
Ik zou sowieso in van die 2ehands winkels kijken, hebben ze vaak wel van die 80’s leggings enzo
Iedereen een andere kleur legging met allemaal de zelfde kleur shirtje, of iedereen de zelfde kleur legging met allemaal een ander kleur shirt! Dan nog wat fluor accessoires en je bent klaar :’’)
O wacht, ik twijfel nu ineens sterk aan mijn spelling… is het nou hetzelfde kleur shirt of dezelfde kleur shirt? en is dezelfde aan elkaar of niet? grrrr, haha :’’)
hmm het is het shirt, maar de kleur inderdaad…
haha en bedankt, nu zit ik daar net zo lang aan te denken totdat ik het weet xd
Je kan van die fluoriserende bandjes omdoen die je kan knakken weet je wel…
Een fluoriserende legging aan doen. Oude schoenen fluor roze of groen spuiten.
Fluoriserende nagellak, make up en lippenstift op doen. En misschien kan je ook ergens gekleurde fluornepwimpers vinden. Ideeen zat
oooh mag ik daar dan nog iets aan toevoegen: bij de feest/ of fopwinkel kun je van die fluor bandjes kopen met vloeistof erin (heeft alleen in het donker effect ,dus als je uitgaat) die zijn echt fout haha.
weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven
glow in the dark make up is vaak ook fluor ook iets leuks moet je ff google waar je dat kan krijgen : )
Jaa das ook leuk. Ik weet nog wel dat ik op de middelbare school bij de vissportwinkel van die staafjes gingen halen die deden we dan in onze mond. Daar had ik toen een handeltje in als er een schoolfeest was. Die dingen waren supergoedkoop, en dan nam ik er veel mee en verkocht ze duurder. Iedereen wilde dan zo’n ding hebben, dus ik liep aardig binnen op zo’n avond haha! Dus das misschien ook nog een idee
http://www.vanstekelenburghengelsport.nl/imagesproducts/1578.jpg
netpantys!
beenwarmers
shorts
laagjes, dus tshirt hempje en netpantytop
foute plastic oorbellen e.d.!
leuk themaa!
Ik heb binnenkort ook een fluor party!
Maar ik ga denk ik gewoon een heel foute legging kopen, shortje erop, hempje en dan allemaal verschillende fluor kleuren (:
^wanneer heb jij het?
Wat iedereen zegt, ieder een eigen kleur fluorlegging en dan bv een wit/zwart shirtje erbij, simpele gympen erbij en dan van die lichtgevende fluor armbandjes enzo . Leuk thema!