Hey,
Ik heb een jongen leren kennen via Tinder, hij woont in Amsterdam een uurtje reizen van mij vandaan, hij is 22 ik 18. Anyhow we begonnen te praten en we hebben echt 2 volle dagen nonstop met elkaar gepraat, en we wouden heel graag afspreken, we hebben eerst gebeld en diezelfde dag ging ik nog naar hem toe. Dat was in de vakantie op woensdag, ik bleef ook bij hem slapen, we hadden een super leuke dag hij trakteerde me op een lunch, liet me Amsterdam zien, en heel veel geknuffeld en gewoon gechillt, ik voelde me zo goed bij hem en hij ook bij mij. Hij is zo ontzettend lief , en hij maakt me gelukkig.
Donderdag, Ik was weer thuis van Amsterdam de volgende dag vrijdag was ik met vrienden in de avond aan het drinken in onze eigen stamkroeg, een oude vlam van mij was daar ook en ik was zo dronken op een gegeven moment ging ik met mijn oude vlam mee in zijn auto daar chillen en knuffelen maar toen hebben we gezoend… ik had er gelijk spijt van want mijn date verdient dat helemaal niet. En hij zei altijd al dat hij bang is voor meiden die vreemdgaan etc… Anyhow ik belde hem gelijk op de volgende dag en ik vertelde het hem, hij moest zelfs een beetje huilen…
Hij vertrouwt me nu bijna niet eigenlijk, en wilt heel rustig aan doen maar hij is zo veranderd hij is niet meer zo extreem lief als eerst en dat snap ik heel goed… maar hij reageert ook echt om de 4 uur pas ofzo en het maakt me gek. Want ik ben dol op die jongen en heb zoveel spijt van wat ik heb gedaan…
Hij heeft wel gevoelens maar hij weet het gewoon niet zegt hij…
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen help?