Fout gemaakt.. wil hem niet kwijt

Hey,

Ik heb een jongen leren kennen via Tinder, hij woont in Amsterdam een uurtje reizen van mij vandaan, hij is 22 ik 18. Anyhow we begonnen te praten en we hebben echt 2 volle dagen nonstop met elkaar gepraat, en we wouden heel graag afspreken, we hebben eerst gebeld en diezelfde dag ging ik nog naar hem toe. Dat was in de vakantie op woensdag, ik bleef ook bij hem slapen, we hadden een super leuke dag hij trakteerde me op een lunch, liet me Amsterdam zien, en heel veel geknuffeld en gewoon gechillt, ik voelde me zo goed bij hem en hij ook bij mij. Hij is zo ontzettend lief , en hij maakt me gelukkig.

Donderdag, Ik was weer thuis van Amsterdam de volgende dag vrijdag was ik met vrienden in de avond aan het drinken in onze eigen stamkroeg, een oude vlam van mij was daar ook en ik was zo dronken op een gegeven moment ging ik met mijn oude vlam mee in zijn auto daar chillen en knuffelen maar toen hebben we gezoend… ik had er gelijk spijt van want mijn date verdient dat helemaal niet. En hij zei altijd al dat hij bang is voor meiden die vreemdgaan etc… Anyhow ik belde hem gelijk op de volgende dag en ik vertelde het hem, hij moest zelfs een beetje huilen…

Hij vertrouwt me nu bijna niet eigenlijk, en wilt heel rustig aan doen maar hij is zo veranderd hij is niet meer zo extreem lief als eerst en dat snap ik heel goed… maar hij reageert ook echt om de 4 uur pas ofzo en het maakt me gek. Want ik ben dol op die jongen en heb zoveel spijt van wat ik heb gedaan…
Hij heeft wel gevoelens maar hij weet het gewoon niet zegt hij…
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen help?

Jullie hadden pas 1 date gehad, dus je bent niet vreemdgegaan. Snap dat hij zich gekwetst voelt, want hij had misschien wel echt het gevoel dat het een kant op ging en de meeste wijzen dan iemand af. Daarnaast was je dronken, dus vertrouwen met alcohol zal hij je waarschijnlijk niet meer doen.

Zou gewoon proberen nog een keer af te spreken. Dan nog een keer zeggen dat het je echt spijt, maar dat je hoop dat jullie dit achter jullie kan laten en daarna geen stomme dingen meer doen dus

Je hebt in principe alleen nog maar 1 date gehad inderdaad. Ik snap wel een beetje dat hij gekwetst is, maar toch…

Je hebt inderdaad maar 1 date gehad. Maar aan de andere kant, dronken of niet… Waarom zou je dat doen als je iemand anders leuk vind? Ik kan aardig zwart-wit zijn hoor, Maar soms is het meteen raak, zoals bij jouw en de tinderjongen het geval lijkt. En dan doe je zo iets doms… En dan ook het ‘‘excuus’’ dat je dronken was. Hoe kan je iemand dan ooit nog vertrouwen als die dronken is, of in de buurt van een oude crush?

Maarja, in jouw voordeel… Het was pas 1 date. Maar het feit dat het tinderjongen pijn doet zegt genoeg. We kunnen allemaal roepen het was pas 1 date, maar dat veranderd niets aan hoe hij het voelt en ervaart.

Ik vind persoonlijk dat jullie wel heel snel gaan. Na 2 dagen praten afspreken en dan ook gelijk blijven slapen… Maar dat terzijde. Ik snap op zich wel dat hij het niet leuk vindt, maar je hoeft je er niet voor te verantwoorden. Ik had het persoonlijk niet eens uit mezelf verteld als ik jou was. Jullie hebben immers pas zo kort contact en nog maar 1 date gehad. Het lijkt me niet dat als je 1 keer met iemand op date gaat, je gelijk aan diegene vastzit en niks meer met anderen mag doen, toch? Ik zou er sowieso even over praten zodat je beiden duidelijk hebt wat je verwacht van elkaar, om dit soort situaties te voorkomen. Succes ermee!

precies dit!

jullie hebben geen relatie dus je bent niet vreemd gegaan, wel is het een beetje oneerlijk tegenover hem omdat jullie aan het daten zijn. Ik snap dat hij dat niet leuk vindt en zijn reactie komt ook daardoor denk ik. Zelf zou ik ook afknappen op een jongen als hij dronken met een ander meisje zou zoenen en mn contact afbreken. Je moet hem even duidelijk maken dat je niet bent vreemd gegaan en dat je dronken was (al is dit geen excuus). Vertel dat je er veel spijt van hebt, en laat hem ook zien dat je er spijt van hebt. Dan komt het wel goed denk ik. x

Voortaan als je iets slechts heb gedaan en je hebt er spijt van, hoef je het niet tegen hem vertellen… jullie hebben niet haha, dus in principe ben je niks verplicht.

Wow ja, je hebt pas 1 date gehad! Je bent hem niks verschuldigd, en je bent ook niet vreemdgegaan.
Ik vind het super netjes van jou dat je m überhaupt erover hebt ingelicht.
En je hebt gezegd dat je er spijt van hebt, dus hij mag hier echt geen punt van maken.
Dat zou ik mooi tegen hem zeggen!
Hij is 22, maar hij komt nu wel over als een (klein) kind.
Ik snap dat hij het rot vind, maar om hier nou een hele (eventuele) relatie om te beëindigen, is wat overdreven.
Gewoon zeggen dat het een fout was, dat je er spijt van hebt, en dat hij er echt geen probleem van moet maken. Dat is gewoonweg overdreven.
Niet schuldig voelen!

Hoezo overdreven als hij het wilt afkappen?
Ts wist al dat hij bang is voor meiden die vreemdgaan. En dan hebben ze een geweldige date, blijven zelfs bij elkaar slapen. Lijkt dus naar iets serieus toe te werken en dat zoent ze iemand anders met der dronken kop. Ik zou dan ook het gevoel krijgen alsof zij er dus blijkbaar anders tegenaan kijkt en het zou voor mij over mijn grens gaan. Je hebt dan nog geen relatie, maar je komt soms op een punt dat je wel anderen gaat afwijzen. En lijkt me dat dat al best is als je zelfs al bij elkaar hebt geslapen.

Het is voor hem blijkbaar over zijn grens en dan mag hij het best afkappen daarvoor.

Dan had je maar niet met die andere dude moeten zoenen. Drank vind ik geen excuus.