Fout bij youtube

Hoihoi!

Ik weet niet of dit het juiste forumonderdeel is om dit probleem te plaatsen en of het überhaupt kan/mag, maar ik ga het toch even doen.

De laatste tijd heb ik enorm veel last van mijn youtube. Die werkt namelijk totaal niet. Ten eerste komt er dit te staan: ‘An error occurred, please try again later.’ Dan kan ik ook op een knopje ‘learn more’ klikken om te kijken of het eventueel aan iets anders ligt. Dan krijg ik dit scherm te zien: klik. Deze dingen werken dus allemaal niet. Ik hoopte dat een van jullie hier ervaring mee had of misschien een oplossing voor mijn probleem weet. Ik vertoon namelijk al ernstige afkickverschijnselen door deze geen-muziek periode haha.

In ieder geval al bedankt voor het lezen en je mogelijke hulp! :slightly_smiling_face:

Geen idee hoe dat komt, maar bij mij deed ie het vandaag ook steeds :dry:
Na een paar keer refreshen deed ie het wel weer…

Ik heb daar inderdaad de laatste tijd ook wat meer last van! Erg jammer… maar na een paar keer refreshen of 10 minuutjes wachten doet hij het meestal wel weer. Misschien kun je iTunes of Spotify voor muziek gebruiken?

Bij mij heb ik er al een aantal weken last van helaas. En dat nog is constant. Spotify is misschien wel een idee om daar eindelijk is een account op te maken ja. Voor die tip in ieder geval bedankt!