Hallo meiden!
Drie weken geleden heb ik een mail gestuurd naar de afdeling personeelszaken van mijn werk met de mededeling dat ik een nieuw rekeningnummer zou gaan gebruiken en of ze het wilden aanpassen.
Het was geen probleem en ze zouden er zorg voor dragen dat dit geregeld werd.
Sinds vorige week is mijn oude rekening geblokkeerd en ik kreeg een brief van de bank dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het wijzigen van mijn rekeningnummer bij bedrijven of instanties. Hier heb ik verder geen problemen mee, aangezien ik het overal netjes op tijd heb doorgegeven.
Nu is vanochtend mijn salaris betaald, maar dit is gestort op mijn oude, geblokkeerde rekening! Hier kan ik dus geen gebruik van maken, terwijl ik mijn geld hard nodig heb. Ik heb nog genoeg voor deze week hooguit, maar daarna is het echt op.
Ik heb direct gemaild naar personeelszaken en deze gaven aan dat ik contact moet opnemen met de bank zodat ze het aan hen kunnen terugstorten en ze het opnieuw kunnen overmaken, maar dit doet de bank niet aangezien het een geblokkeerde en geen opgeheven rekening is.
Heeft er iemand hier ervaring mee of kan iemand mij tips geven?
Dit is niet mijn schuld, maar wordt nu wel mijn probleem.
Liefs.