Fout bij notes

Hallo

Ik vroeg me af of meerdere mensen last hebben van het volgende probleem.
Ik blijk een aantal notes te hebben ontvangen van een ander lid hier op Girlscene.
Normaal krijg ik hiervan een melding in mijn mail, en staat er een ongelezen note in mijn Postvak In.

Nu heb ik echter geen enkele note ontvangen, maar in het postvak van de verstuurder staat wel dat ik de verstuurde notes gelezen heb.

Ik begrijp niet hoe het kan dat ik de notes niet ontvang, er geen melding van krijg maar ze toch zogenaamd gelezen zou hebben? Hebben meer mensen last van dingen die niet/verkeerd werken bij het noten?

up

Niemand hier last van?

geen last van, wel krijg ik heel vaak notes 2x binnen

Ik krijg geen notes :dry: haha

Geen idee, maar ik hoop en denk dat dit verleden tijd is bij de nieuwe site! Anders kan je het doormailen aan info@girlscene.nl als je wilt. Zelf heb ik wel soms dat ik dezelfde note drie keer achter elkaar binnen krijg.

Ja ik heb hier nu wel last van door de nieuwe site :frowning_face:

Same here haha

ik heb net dat vanboven bij het note icoontje staat dat ik een note heb, maar als ik er dan op klik staat er geen nieuwe note bij…
ik snap hem niet xp

ik heb dit ook…

Zelfde hier! En de melding gaat ook niet weg?

nee, de melding staat er bij mij nu al 3 dagen!

Voor de meiden van wie dat rode dingetje daar nog rechts staat.

Klik eens op al je notes, toen ging hij uiteindleijk weg van mij.

als je een nieuwe note hebt komt die bij de vorige note van die persoon te staan, en soms weet je dan niet dat je een note hebt ontvangen
(ok, erg onduidelijk bericht)

Klik dus gewoon even op al je notes

Woow dankjee! het is eindelijk weg :grinning:

Bleek dat er een note stond van 3 dagen geleden…

Ik heb dit met een gastenboekbericht

ik heb er namelijk ook er last er van :flushed:

Ik heb dus een ‘spooknote’ heel irritant, want ik weet dus niet wie mij wat gestuurd heeft -.-

Ik kan opeens bij bepaalde personen geen note meer versturen en soms staat er dat ik een note heb, maar dan kan ik die niet vinden…
Barst!