Fout bezorgen Greetz

Ik had zaterdag een bestelling gedaan op greetz.nl voor Valentijnsdag. Ik had chocolaatjes en een kaart voor mijn vriend besteld als kleinigheidje. Toen de bestelling bezorgd was kreeg ik heel lief een appje van mijn vriend. Even later stuurde hij: ‘ik kan het nu alleen niet drinken’. Dus ik dacht huh? Wat hebben ze nu weer geleverd, blijkt het een bierpakket te zijn. Ik had express geen bier besteld omdat ik dat al vaak gegeven had aan hem voor verschillende gelegenheden. Dus ik een mailtje sturen met hoe dat kan en hoe we dit gaan oplossen naar greetz. Krijg ik een mailtje terug: excuses bla bla bla bla. De chocolaatjes zijn gelijk zijn kant op gestuurd, maar het bierpakket moet u wel terug sturen aangezien deze een hogere waarde heeft.

Ik vind het echt niet kunnen dat ik nu tegen mijn vriend moet zeggen: ja dat bierpakket moet terug. Ik weet ook niet of hij het al open gemaakt heeft ja of nee. Wat vinden jullie, mailen dat ik het niet vind kunnen of gewoon terug sturen?

Ik zou gewoon even bellen met de klantenservice. Ik had dat met een verkeerd horloge. Ik bestelde een mannenformaat horloge maar kreeg een vrouwenmaat, wel logisch dat ik de verkeerde terug moest sturen.

Dus even bellen en de situatie uitleggen :slightly_smiling_face: