Foundations hema

Heeei
ik ga binnekort een nieuwe foundation kopen omdat de mijne echt slecht is nu(een domme van de h&m)
ik wil hem sowieso in de hema kopen maar ze hebben er drie soorten
zo een tuubje, een glazen flesje en dan zo poederfoundation
welk is de beste denken jullie?
X

ik denk dat je het beste kunt testen :wink:
of aan monique vragen of ze een foundation test wil doen :wink:

zo een test vind ik een goeie!!

Test doen is verstandig, want iedere huid reageert anders op make-up dus ik kan nou wel gaan zeggen van die is goed maar bij jou kan hij wel niet goed werken.

Succes ermee :wink:

ik heb gewoon zown tube van de hema en een flesje van een merk. ik ben eerlijk gezegd meer tevreden over de hema tube, prima foundation!

Wat bedoel je met een foundationtest?:slightly_smiling_face:

beetje domme vraag misschien, ik heb weinig verstand van foundations en wil graag een gaan gebruiken, maar die tube van de hema, hoeduur is die ong. en is die op oliebasis ofzo?

Nou ik zou die van de HEMA niet doen! Maar dat komt omdat ik dr zelf heel erg allergisch voor ben:P

ik ben er ook allergies voor ;s

ik vind ze heel fijn!

Ik heb uit een tubetje. Is wel goed. Ik draag het alleeen bijna nooit

ik vind die van de hema uit dat potje heeeeelll smerig . en hij ruikt chemisch.
verder zijn duie foundatiosn niet geschikt voor mijn ondertoon van me huid.

Foundation van de Hema is echt goed, gewoon in de tube, ik heb het liefst nummer 1 of 2 want heb nogal een lichte huid.

en hoe is die mousse van de hema?

Die van de hema uit een tube vind ik wel heel fijn! En dan op de glansplekken doe ik ook nog een beetje hema-poeder! :wink:

Ik zou die tube doen, die is wel goed.
Die uit dat glazen potje zou ik niet doen als ik jou was. Is heel slecht, ik heb hem na 1 keer gebruiken gelijk weggegooit.

die van de hema moet je absoluut niet nemen hoor!
ik heb het een aantal keren gebruikt en zat helemaal onder de allergie (zelfs in mn nek)

niet doen dus

Ik heb die tube van de Hema, niks mis mee. Alleen toen ik em in de winkel ging kopen, toen probeerden wat vriendinnen hem ook op hun handen en een paar kregen echt heel erg pijn en rode vlekken… Dus even in de winkel op je hand proberen.

Die tube is niet fijn vind ik zelf, die ziet er vettig uit. Dus ik denk dat die wel op oliebasis is

Ik heb het glazen flesje die is best goed. Er zit ook een zonnefactor in en vitamines XD. Maar niet echt wauuw zoals van maybelline mousse foundation die ik ook gebruik.